محرومیت دوجلسه‌ای مدیرعامل استقلال از حضور در ورزشگاه
کمیته انضباطی آرای خود را درباره برخی از تیم‌های فوتبال اعلام کرد و طبق آخرین آرا بازیکن بادران 4 جلسه محروم شد.

محرومیت دوجلسه‌ای مدیرعامل استقلال

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم های استقلال ب تهران و پتروکیان شوشتر از سری رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال برگزار و از سوی مانیس عزیزیان، مربی تیم پتروکیان شوشتر تخلفاتی مبنی بر اهانت و فحاشی به کمک داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

گفتنی است، سعید سرائدیب، مدیرعامل تیم پتروکیان شوشتر به دلیل فحاشی و اهانت به داور از همراهی تیم خود به مدت دو جلسه محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

همچنین حسنعلی شاهمرادیان، مربی تیم پترو کیان به دلیل فحاشی به داور که منجر به اخراج شد، از همراهی تیم خود به مدت 3 جلسه محروم است و به جریمه نقدی 5 میلیون ریال محکوم شد.

 

جباری، مدیر عامل تیم استقلال آبی به دلیل درگیری در بیرون زمین با عوامل مسابقه طبق ماده 54 آیین نامه انضباطی به دو جلسه از همراهی تیم و ورود به استادیوم محل برگزاری مسابقه تیم خود محروم و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

لازم به ذکر است، دیدار تیم های مس کرمان و بادران تهران از سری رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور برگزار شد. در این دیدار از سوی کریم اسلامی، بازیکن تیم بادران تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور مسابقه که منجر به اخراجش شد و همچنین رفتار زننده در حین خروج از زمین رخ داد. وی طبق بند های 4 و 5 آیین نامه انضباطی به چهار جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.(این رای قابل تجدید نظر است)

 

منصور ابراهیم‌زاده،سرمربی تیم مس کرمان به دلیل اعتراض به داوری با تذکر کتبی کمیته انضباطی مواجه شد.


حسن مرادی، مربی تیم بادران تیم تهران به دلیل ورود به زمین بازی و اهانت به داور، به یک جلسه از همرامی تیم خود محروم است و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

منبع: جام نیوز