می خواهند بردهای مهم و بزرگ استقلال را لوث کنند
مهاجم سابق استقلال گفت: «منصوریان باید اوج هنرش را الان نشان دهد و بتواند دامنه پیروزی های استقلال را از لیگ ایران به لیگ آسیا بکشاند.»

منصوریان باید اوج هنرش را الان نشان دهد

محمد مومنی در خصوص پیروزی استقلال در خانه ذوب آهن اظهار داشت: «استقلال یکی از بهترین بازی های خود را در اصفهان و مقابل ذوب آهن انجام داد. هر چند آنهایی که انگار تنها وظیفه شان این است که بنشینند و پیروزی های استقلال را لوث کنند کارشان را بعد از این پیروزی هم انجام دادند و عنوان کردند ذوب آهن ضعیف شده و استقلال کار مهمی نکرده است. اما من از استقلال دفاع می کنم و می گویم اتفاقا کار استقلال خیلی مهم بود. مهم و بزرگ.»

 

مهاجم سابق آبی ها گفت: «فراموش نکنیم این تیم چقدر فشرده و پشت سر هم بازی می کند. هیچ کس این طرف قضیه را نگاه نمی کند و کار بزرگ این تیم را تمجید نمی کند. هیچ کس نمی گوید استقلال چهار روز بعد از یک بازی 120 دقیقه ای با السد با پرسپولیس بازی کرد و سه روز بعدش با ذوب آهن. اما می گویند ذوب آهن الان ضعیف شده و پیروزی استقلال ارزشی ندارد.»

 

پیشکسوت آبی ها گفت: «این دوستان اگر الان استقلال هر تیمی را ببرد یک دلیلی دارند برای آنکه بخواهند پیروزی استقلال را کم ارزش جلوه دهند و ما اصلا نباید به آنها توجه کنیم.»

 

مومنی افزود: «من امیدوارم که این پیروزی ها را در لیگ قهرمانان آسیا هم شاهد باشیم و انشاءالله چراغ پیروزی های استقلال با پیروزی بر الاهلی روشن شود. این کار البته ساده و راحت نیست. اما استقلال تیمی است که با توجه به سوابق ارزنده و نام بزرگش اعتبار غلبه بر الاهلی را دارد.»

 

منبع: هوادار