باید 3 سال به منصوریان زمان بدهند
ملی‌پوش اسبق كشورمان معتقد است، استقلال می‌تواند التعاون را شكست دهد.

باید 3 سال به منصوریان زمان بدهند

علیرضا نیكبخت‌واحدی كه بارها خودش با لباس استقلال در رقابت‌های آسیایی موفقیت‌های زیادی كسب كرده به این بازی خوشبین است.

اظهارات نیکبخت را در ادامه می خوانید:

* پیش‌بینی‌ات از بازی استقلال برابر التعاون چیست؟

- فكر نمی‌كنم تیم منصوریان به این حریف امتیاز بدهد. خداوكیلی در مقابل الاهلی هم استقلال بدشانسی آورد وگرنه با یك امتیاز از زمین خارج می‌شد.

* بازیكنان جوان استقلال انگیزه زیادی هم دارند.

- باید هم همین‌طور باشد. من از نزدیك در اردوی استقلال بودم و دیدم چقدر جو خوبی در این تیم وجود دارد. منصویان در نیم‌فصل دوم با همه سختی‌هایی كه داشت خوب نتیجه گرفت و شك ندارم با همین جوانانش می‌تواند از گروه خودش هم صعود كند.

* از سبك بازی كدام بازیكن استقلال خوشت می‌آید؟

- این جوان‌هایی كه در استقلال بازی می‌كنند واقعاً آینده خوبی دارند. منصوریان جواب اعتماد به جوان‌هایش را گرفته و الان هم استفاده‌‌اش را می‌كند. در بسیاری از مواقع مهمتر از هر چیز در استقلال و پرسپولیس مسائل روحی و روانی اولویت دارد و به نظرم منصوریان بچه‌هایش را خوب توجیه كرده. در مورد سؤال‌تان هم باید بگویم در این فصل همه جوان‌های استقلال خیلی خوب در تركیب جا افتادند. مثل نورافكن، برزای، حسینی، كریمی و اسماعیلی كه انصافاً خوب كاركردند.

* سرنوشت استقلال در لیگ برتر را چطور می‌بینی؟

- كار برای استقلال سخت شده ولی باید به منصوریان زمان داد. در این چند سال به خیلی‌ها زمان دادند. باید به علی منصوریان هم زمان بدهند؛ هم محبوبیتش را دارد هم هوش مربیگری. سه سال این تیم را به علی بدهند مطمئن باشید مدعی قهرمانی هم می‌شود. البته این فصل هم هنوز امید وجود دارد و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی كرد.

 

منببع: خبر ورزشی