استقلالی ها به من و سرمربی فحش دادند
کاپیتان سیاه جامگان مشهد گفت: «کریمی بازیکن تیم ما را هل داد و به خاطر همین من وارد صحنه شدم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، حسین بادامکی در رابطه با تساوی روز گذشته سیاه جامگان و استقلال اظهار داشت: «بازی خوبی انجام دادیم و به نظر من مستحق کسب 3 امتیاز بودیم اما با پنالتی که برای استقلال گرفتند و من فکر می کنم پنالتی نبود، بازی به تساوی کشیده شد.»

 

وی درباره اینکه میثاقیان گفته دنبال حداقل امتیاز بودیم، افزود: «ما به دنبال حداقل امتیاز نبودیم و به دنبال 3 امتیاز بودیم. آن صحنه ای که داور پنالتی گرفت من از هر بازیکنی پرسیدم گفت پنالتی نبوده است. اگر آن توپ را داور پنالتی نمی گرفت، برنده بازی می شدیم. نمی دانم دلیل گرفتن این پنالتی چه بود.»

 

کاپیتان سیاه جامگان مشهد درباره حضور میثاقیان تصریح کرد: «حضور میثاقیان تاثیر خودش را گذاشت. دیدید که از نظر روحی و روانی چقدر ما در سطح بالایی بودیم و مقابل تیمی که در چند هفته اخیر همه تیم ها را شکست داده بود، چه فوتبال خوبی بازی کردیم. حتی اگر بدشانس نبودیم، می توانستیم 3 امتیاز را هم بگیریم.»

 

بادامکی در واکنش به شعار هواداران استقلال علیه میثاقیان گفت: «آنها فقط علیه میثاقیان فحاشی نکردند، بلکه به من هم توهین شد. بازیکنان استقلال به توپ های بلند روی آورده بودند و تیم ما هم عقب کشیده بود. این دلیلی می شود که فحش بدهند؟ امیدوارم کمیته انضباطی این فحاشی ها را ببیند و با آن برخورد کند.»

 

وی درباره درگیری اش با یعقوب کریمی خاطرنشان کرد: «مساله خاصی نبود و در جریان بازی اتفاق افتاد. کریمی بازیکن تیم ما را هل داد و به خاطر همین من وارد صحنه شدم.»

 

بادامکی در خصوص اینکه گفته بود پرسپولیس قهرمان می شود، گفت: «من نظر شخصی ام این است که پرسپولیس امسال بهترین فوتبال را ارائه می دهد. به نظرم آنها از چند هفته قبل قهرمانی شان را مسجل کرده اند.»

 

منبع: کاپ