منصوریان قراردادها را دست بگیرد
مثل برخی تیم‌ها، استقلال هم در جذب بازیکنانش در ابتدای فصل دور اندیشی نکرد و قرار داد اکثر بازیکنانش را که این روزها برایش در لیگ برتر خوب می‌درخشند را یک ساله بست.

 مثل برخی تیم‌ها، استقلال هم در جذب بازیکنانش در ابتدای فصل دور اندیشی نکرد و قرار داد اکثر بازیکنانش را که این روزها برایش در لیگ برتر خوب می‌درخشند را یک ساله بست. ماهیت لیگ فوتبال ما به طور کل کسب موفقیت در کوتاه مدت است، به همین دلیل است که می‌بینید در حالی که پرسپولیسی‌ها تقریباً با تمام نفراتشان قرار داد تمدیدی داشته و 20 بازیکن برای سال آینده برای آنها قطعاً در مجموعه خود خواهند بود اما استقلال با 11 بازیکن مهم خود یک ساله قرار داد دارند.

قرار داد بازیکنانی مثل رابسون جانواریو، پادوانی، وریاغفوری، امید ابراهیمی، کاوه رضایی، جابر انصاری، بهنام برزای، امید نور افکن، یعقوب کریمی، مجتبی حق دوست و سید مجید حسینی یک ساله است و تا پایان سال جاری اعتبار دارد.

البته استقلالی‌ها بازیکنانی هم برای سال‌های آینده جذب کرده‌اند و نفرات ذیل بین یک تا 2 سال با تیم استقلال قرار داد دارند. بازیکنانی مثل خسرو حیدری، سید حسین حسینی، مهدی رحمتی، علی قربانی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، هرایر مگویان، محسن کریمی و میلاد زکی پور بازیکنان این دسته هستند. خسرو حیدری 33 ساله و رحمتی 36 در کنار میلاد زکی پور بالاترین مدت زمان قرار داد را با تیم خود دارند که 2 ساله است و سایر نفرات با تیم خود قرار داد یک ساله دارند، البته همه مندرجات این بخش از سایت سازمان لیگ برگرفته شده است. بر این اساس عمر تمدید قرار داد برای بازیکنان نامدار در مجموع برای استقلال 12 سال است!

 

منبع: ورزش سه