زمانی تمرین استقلال را تعطیل کرد
 بازیکنان استقلال به دلیل مصاحبه عضو هیات مدیره این باشگاه حاضر به انجام تمرین در روز سه شنبه نشدند.


بعد از اتفاقات روز یکشنبه انتظار می رفت بازیکنان استقلال روز سه شنبه در کمپ حجازی پا به توپ شوند تا در فاصله 24 ساعت مانده تا دیدار برابر سایپا حداقل یک جلسه تمرین برای این مسابقه انجام داده باشند اما این اتفاق رخ نداد و زمین چمن کمپ یکی از آرام ترین روزهای خود را سپری کرد.


امروز از حوالی ساعت 11:30 صبح همه بازیکنان استقلال در رختکن حضور داشتند اما زمانی که کادرفنی برای شروع تمرین داخل زمین آمدند، مشاهده کردند که هیچ بازیکنی از رختکن خارج نشده است. بازیکنان استقلال برای مربیان خود پیغام فرستادند که ما به زمین تمرین نخواهیم آمد، شما به رختکن بیایید.


مربیان استقلال نیز برای شنیدن صحبتهای بازیکنان راهی رختکن شدند و حرف مشترک آبی پوشان به کادرفنی این بود: پس از صحبتهایی که طی یکی دو روز اخیر با ما داشتید و با وجود گلایه های بسیار بابت عدم دریافت مطالبات امروز قصد تمرین داشتیم و می خواستیم قبل از بازی با سایپا یک تمرین خوب انجام دهیم اما مصاحبه حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه باعث شد در تصمیم خود تجدید نظر کنیم.


بازیکنان استقلال خطاب به منصوریان گفتند: چند هفته قبل شما به ما گفتید خبری از پول در نیم فصل دوم نیست و اگر بازیکنی از این شرایط ناراضی است می تواند استقلال را ترک کند اما نه تنها یک بازیکن از استقلال نرفت بلکه همه ماندند و با تمام وجود برای استقلال زحمت کشیدند و بهترین نتایج را گرفتند. نتایجی که به هیچ وجه با نیم فصل اول قابل مقایسه نیست. ما السد را شکست دادیم، به پرسپولیس سه گل زدیم، در آسیا صدرنشین گروه هستیم، در کورس بالای جدول قرار داریم و هواداران از عملکرد ما راضی هستند اما تاسف آور است که یکی از اعضای هیات مدیره به جای قدرشناسی در مصاحبه هایش به ما توهین می کند.
ما به عنوان بازیکنان استقلال به خاطر هواداران، مربیان و تیم بزرگ استقلال با چندین ماه بی پول ساخته ایم. خیلی از ما 50 درصد از سال گذشته و نزدیک 70 درصد قرار داد از دو فصل پیش طلبکار هستیم. امسال نیز بازی ها رو به پایان است و تنها 40 درصد از قرارداد های خود را گرفته ایم و با این وجود در زمین مسابقه کم نگذاشته ایم. به احترام کادرفنی، مدیرعامل و هواداران با تمام وجود تلاش کردیم و با بی پولی ساختیم اما با توهین و بی حرمتی که توسط زمانی انجام شده، کنار نمی آییم. واقعا ناراحت کننده است که یک نفر از داخل باشگاه خودمان همه بازیکنان را به راحتی زیر سوال می برد. ایشان می گوید ما 50 درصد پول گرفته ایم در حالی که این کاملا نا درست است.
هیچ بازیکنی بیشتر از 40 درصد پول نگرفته و بازی ها رو به پایان است و 60 درصد از مطالبات ما باقی مانده است. آقای زمانی که به خود اجازه می دهد با مصاحبه اش همه ما را زیر سوال ببرد و حرف هایی بزند که بازیکنان رو به روی هواداران قرار بگیرند، آیا یک ریال برای باشگاه استقلال پول آورده است؟ ایشان که با تیم به سفر عمان آمد و از نزدیک شاهد بازی خوب تیم و برد سه بر صفر مقابل نماینده عربستانی بود، از ابتدای فصل تا به امروز چه کار مثبتی برای استقلال انجام داده است؟ ایشان با مصاحبه هایش برای تیم  تنها حاشیه درست می کند. یک عضو هیات مدیره باید برای حل مشکلات تیم گام بردارد نه اینکه خود باری روی دوش باشگاه و تیم باشد.


بعد از این صحبتهای بازیکنان کادرفنی دوباره از آنها خواستند تا با توجه به اهمیت دیدار با سایپا بازیکنان به زمین بیایند که آنها به صورت مشترک اعلام کردند: احترام کادرفنی برای ما واجب است و با صحبتهای اخیر شما ما می خواستیم امروز تمرین کنیم اما مصاحبه ی آقای زمانی اعصاب همه را به هم ریخته است و می ترسیم در زمین دچار مصدومیت شویم و ترجیح می دهیم برای مصدوم نشدن و آسیب دیدگی، تمرین نکنیم. این پولی نیز که تا به امروز گرفته ایم از اسپانسر باشگاه بوده و اعضای هیات مدیره یک بار کارهای مثبتی که برای باشگاه انجام داده اند را به بازیکنان و هواداران اعلام کنند تا ما بدانیم آنها به جز سفر کردن و عکس انداختن با تیم، چه کار دیگری در استقلال انجام دادند.


سرمربی استقلال پس از مشاهده این شرایط که بازیکنان راضی به حضور در تمرین نمی شوند، اعلام کرد همه ی آبی پوشان پس از صرف نهار راهی هتل شوند و به این ترتیب استقلال بدون انجام تمرین خاصی فردا برابر سایپا به میدان خواهد رفت.

 

منبع : ورزش سه