مدافع ارمنستانی استقلال بعد از هفته ها غیبت احتمالا در دیدار برابر گسترش فولاد به ترکیب استقلال اضافه خواهد شد.

 خسرو حیدری در هفته هایی که وریا غفوری در ترکیب استقلال حضور نداشت به خوبی توانست جای خالی او را در سمت راست زمین پر کند. آبی ها در حضور حیدری در دفاع و حمله از سمت راست زمین مشکلی نداشتند و حالا با بازگشت هرایر مگویان به آمادگی کامل، مهره ای برای مقابله با خستگی ناشی از فشردگی بازی ها در اختیار دارند.

 

استقلال در فاصله زمانی 10 روز باید سه بازی برابر فولاد خوزستان، گسترش فولاد و لوکوموتیو در غیاب وریا غفوری برگزار کند که در بازی اول خسرو حیدری 90 دقیقه برای استقلال به میدان رفت و حالا در آستانه دیدار برابر گسترش فولاد به نظر می رسد منصوریان با توجه به حساسیت بازی با لوکوموتیو و برای آماده نگه داشتن خسرو حیدری، در این دیدار به مگویان برای حضور در سمت راست خط دفاعی اعتماد کند.

 

مگویان در لیگ شانزدهم بازی های زیادی را در این منطقه از زمین به میدان رفته و برابر پدیده در دور رفت نیز یک پاس گل برای آبی ها ثبت کرده بود تا نشان دهد با بازی در این پست بیگانه نیست. منصوریان اگر بخواهد برای دیدار برابر لوکوموتیو خسرو حیدری را آماده و سرحال در اختیار داشته باشد، احتمالا در این دیدار از ابتدا از او استفاده نخواهد کرد تا حیدری با آمادگی کامل برای بازی های آسیایی آماده شود.

 

منبع: ورزش سه