هادی طباطبایی اعتقاد دارد استقلال می تواند راحت از گروه خود صعود کند.

 هادی طباطبایی در خصوص بازی استقلال مقابل لوکوموتیو اظهار داشت: بازی سختی برای استقلال نخواهد بود مخصوصا این که استقلال با استفاده درست از فرصت ها و دفاع خوب راه امتیاز گرفتن را خوب بلد است.

وی افزود: آن ها فیزیکی هستند تا تکنیکی. استقلال در این بازی باید اول به فکر گل نخوردن باشد و بعد گل زدن که امیدوارم بتواند امتیاز بگیرد. نتیجه تساوی هم در تاشکند خوب است، هر چند که من توانایی برتری در این بازی را در استقلال هم می بینم.

طباطبایی در خصوص شانس صعود استقلال اعلام کرد: استقلال بخت اول صعود در گروه خود است و به اعتقاد من این تیم راحت از گروه خود صعود می کند.استقلال در آسیا خوب نتیجه گرفته و امیدوارم بتواند به همین روند ادامه دهد.

گلر اسبق استقلال و تیم ملی در خصوص هیات مدیره استقلال گفت: هیات مدیره استقلال خیلی ضعیف عمل کرد.آن ها در نیم فصل اول که حمایت خوبی از منصوریان نداشتند و حتی بعد از نتیجه گیری استقلال هم با صحبت های خود حاشیه سازی کردند. برایم جای تعجب داشت که حتی در مقطعی گفتند به خاطر شرایط استقلال فعلا حرف نمی زنیم. مگر وظیفه هیات مدیره صحبت کردن است؟ در هیچ کجای دنیا هیات مدیره این قدر مصاحبه نمی کند اما در استقلال این مصاحبه ها کم که نبود بلکه بارها باعث ایجاد حاشیه برای تیم هم شد.

دروازه بان سابق استقلال در ارتباط با این که منصوریان باید در این تیم بماند گفت: زمانی که استقلال منصوریان نتیجه هم نمی گرفت گفتم او باید بماند و باشگاه باید پشت مربی اش بایستد الان که دیگر شرایط تیم خوب است و مشخص است که استقلال نیاز به تغییر مربی ندارد و منصوریان باید مورد حمایت قرار بگیرد.

 

منبع: هوادار