امتیازات بازی امروز از نان شب هم برای استقلالی ها واجب تر است
پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: «استقلالی ها برای کم کردن حساسیت دیدارشان با تراکتورسازی باید امتیازات کامل بازی با صبا را به حساب خود بریزند.»

 با خلق کمتر موقعیت بهترین خط حمله را داریم

 اکبر کارگرجم در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: «در مرحله ای از لیگ رسیده ایم که دانه به دانه بازی ها حساس هستند و تیم ها نمی توانند حتی از خیر یک امتیاز شان هم بگذرند. مثلا در همین بازی استقلال و صبا که هر دو تیم به همه امتیازات بازی برای تثبیت جایگاه شان در جدول نیاز دارند. استقلال اگر امتیاز از دست بدهد ممکن است جایگاه دومی اش در جدول را از دست بدهد و آسیایی شدنش برای فصل بعد به خطر بیفتد و صبا هم اگر امتیاز از دست بدهد ممکن است به قیمت سقوطش به لیگ دسته اول تمام شود.»

پیشکسوت استقلال گفت: «امتیازات این بازی از نان شب هم برای استقلالی ها واجب تر است. آنها بعد از این بازی با تراکتورسازی بازی دارند و باید این فاصله امتیازی خود با تراکتورسازی را حفظ کنند تا در دیداری که قرار است در تبریز مقابل سرخ پوشان انجام دهند از حساسیت های آن بازی بکاهند. وگرنه ممکن است جایگاه دومی استقلال در این فصل با خطر مواجه شود.»

وی افزود: «البته پیروز شدن بر تیمی که خود در معرض سقوط به دسته پایین تر قرار دارد اصلا کار ساده ای نیست. این موضوع تلاش مضاعفی می طلبد و کار منصوریان برای کسب سه امتیاز بازی اصلا ساده نیست.»

کارگرجم گفت: «خط دفاعی تیم صبا در نیم فصل دوم فوق العاده خوب عمل کرده است و مقابله با این ساختار دفاعی برای هر تیمی مشکل است. این تیم در ساختار دفاعی در نیم فصل دوم به بلوغ کامل رسیده است و حتی کمتر اجازه خلق موقعیت گل به تیم حریفش می دهد.»

مدافع سابق استقلال خاطرنشان ساخت: «ویژگی بزرگ استقلال در این فصل و به خصوص در نیم فصل دوم در این بوده است که این تیم خیلی اقتصادی دست به حمله می زند. مثل خیلی از تیم ها احساسی حمله نمی کند. بلکه خیلی منطقی و به وقتش دست به حمله می زند و برای همین است که می بینیم این تیم بلد است از معدود حملاتش بهترین استفاده را ببرد. من آمار ندارم اما می توانم بگویم آبی پوشان در حالی بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند که شاید نسبت بسیاری از تیم های دیگر از نظر آماری کمتر خلق موقعیت کرده و کمتر دست به حمله زده اند.»

 

منبع: هوادار