سرپرست تیم استقلال گفت: مهدی رحمتی با استقلال به تبریز می‌آید و منصوریان هم توجهی به نوشته برخی از رسانه‌ها ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، نصرالله عبداللهی در خصوص تغییر هتل محل اقامت آبی‌پوشان در شهر تبریز گفت: امروز تصمیم گرفتیم چنین اقدامی را انجام دهیم.

 

وی افزود: وقتی ما سوال کرده بودیم به ما گفتند که تراکتورسازی در هتل پارس نیست و ما هم هتل را رزرو کردیم اما وقتی متوجه شدیم آنها هم در آنجا هستند محل هتل تیم را تغییر داده تا این حرف و حدیث‌ها جمع شود.

 

سرپرست تیم استقلال در خصوص شایعاتی که پیرامون عدم سفر رحمتی به تبریز مطرح شده و اینکه این دروازه‌بان خودش خواسته به تبریز نرود، گفت: این حرف‌ها چیست؟ فکر می‌کنم یکسری از رسانه‌ها خودشان مطالبی را می‌نویسند و سپس نظرشان را هم در مورد مطالب در یک خبر دیگر بیان می‌کنند.

 

وی تأکید کرد: تمامی بازیکنان در تمرین ما حاضر هستند و با همه قوا به شهر تبریز سفر خواهیم کرد تا به مصاف تراکتورسازی برویم. اتفاقی هم نیفتاده است. یکسری از قول خودشان می‌نویسند که قرار است به بازیکن ما فحش بدهند و فردا می‌گویند قرار است فلان بازیکن به تبریز نرود.

 

عبداللهی در خصوص اینکه نظر منصوریان در این مورد چیست؟ گفت: منصوریان به نوشته‌ها کاری ندارد و کار خودش را انجام می‌دهد. ما هم توجهی به این صحبت‌ها نداریم.

 

فارس

450