آپشن های عجيب در قرارداد کاوه رضایی با استقلال
مدیرعامل استقلال مدعی شد در قرارداد كاوه رضایی بندی گنجانده شده كه اگر او به تيم ملی دعوت شود بايد از استقلال پاداش بگيرد!

قرارداد عجیب کاوه رضایی با استقلال

سید رضا افتخاری در خصوص اینکه شنیده می‌شود باشگاه سابق بازیکنی مثل رابسون جانواریو مدافع این تیم ۴ میلیارد از استقلال طلب کرده است با خنده جواب داد: اگر این موضوع صحت داشته باشد رابسون را با همین ۴ میلیارد تومان می‌دهیم برود. با این پول می‌توانیم ۴ بازیکن مثل جانواریو بگیریم. البته هیچ نامه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده است و من تازه از شما چنین چیزی می‌شنوم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه شما چنین موضوعی را مطرح می‌کنید اما برخی از بازیکنان رقم بالایی درخواست می‌کنند و به طور مثال بازیکنی مثل کاوه رضایی را چطور می‌خواهید نگه دارید، گفت: من با او صحبت کردم و از او خواستم به ما فرصت بدهد. مشکل کاوه آپشن‌هایی بود که در قرارداد او وجود داشت و او نگران این مسائل بود که ما این آپشن‌ها را قبول نکنیم.

به طور مثال در قرارداد او آمده بود اگر ۱۰ گل بزند فلان مقدار و اگر به تیم ملی دعوت شود پاداش در نظر بگیرد یا اینکه اگر به تیم ملی دعوت شد به او آپشن‌هایی تعلق بگیرد.

من جلسه‌ای ترتیب دادم و از کسانی که قرارداد با کاوه رضایی بسته بودند پرسیدم که آنها گفتند این آپشن‌ها درست است. ما هم به کاوه رضایی عنوان کردیم که این آپشن‌ها را قبول داریم و او خیالش از این بابت راحت شد. امروز هم بخشی از پولش را گرفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.com