منصوریان بخواهد رامین رضاییان به استقلال می آید
رضا افتخاری مدیرعامل استقلال می گوید منصوریان بخواهد با رضاییان مذاکره خواهد کرد.

نظر مدیرعامل استقلال درباره رامین رضاییان

سیدرضا افتخاری درباره نایب قهرمانی تیم گفت: مجموعه استقلال برای رسیدن به اهدافش در فصل جاری تلاش زیادی انجام داد و حالا به دنبال ستاره سوم قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

افتخاری در ادامه صحبت های خود از پیشکسوتان باشگاه استقلال که در هفته های اخیر حمایت زیادی از تیم فوتبال استقلال داشتند، قدردانی کرد.
وی در مورد رقم قرارداد بازیکنان برای فصل آینده، عنوان کرد: اولویت ابتدایی باشگاه تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی با اعلام کادر فنی است و سپس رقم ها را به گونه ای توافق می کنیم که توان پرداختش را داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده هم در استقلال خواهید بود یا خیر، گفت: متاسفانه این روزها بعضی از دوستان جوی را بوجود آورده اند مبنی بر اینکه من می خواهم از استقلال بروم ولی جواب آنها را هرگز نخواهم داد زیرا من سال آینده هم در استقلال هستم و تمام تلاش خود را انجام می دهم تا بتوانیم در سال آینده یک تیم پرقدرت را روانه لیگ هفدهم کنیم.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه آیا سرمربی تیمش فهرست خرید بازیکنان جدید را در اختیار او قرار داده است؟ گفت: او فهرست اولیه را اعلام کرد که قرار است تغییر کند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا جباروف از امشب بازیکن استقلال است یا خیر، افزود: او از امشب رسما بازیکن ماست و حتی فردا می تواند در تمرینات استقلال حضور پیدا کند .البته احتمال دارد که او چند روزی به مرخصی برود و مطمئن باشید پس از بازگشت به ایران در تمرینات گروهی استقلال حاضر خواهد شد.

افتخاری در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل کاوه رضایی هم با استقلال حل شده است یا خیر گفت: کاوه بازیکن بزرگی است و هیچ مشکلی با استقلال ندارد اما برخی آقایان سنگ اندازی می کنند و اجازه نمی دهند که کار با آرامش به پایان برسد اما ما تلاش خود را کرده ایم و امیدوارم کاوه فصل آینده هم در استقلال حضور داشته باشد.

او درباره رامین رضاییان هم گفت : اگر سرمربی بخواهد با «رامین رضائیان»‌ برای پیوستن به استقلال مذاکره می کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com