لیست خرید علیرضا منصوریان شامل این نفرات است
سرمربی استقلال احتمالا با کمترین خرید ممکن تیمش را آماده حضور در لیگ شانزدهم می کند.

لیست علیرضا منصوریان نهایی شد

علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با صبا صراحتا اعلام کرد که این تیم خرید چندانی در نقل و انتقالات انجام نمی دهد و احتمالا این تیم با کمترین خرید ممکن و با تمدید قرارداد با 11 بازیکن فعلی آماده حضور در فصل بعد می شود. با این شرایط حدس زدن لیست نهایی منصوریان نمی تواند چندان سخت باشد.

در انتظار بازگشت چپاروف

درخشش چپاروف در نیم فصل دوم در ترکیب سپاهان باعث شده که علیرضا منصوریان از مدیران باشگاه درخواست کند که این بازیکن را هرطور شده به این تیم برگرداند. چپاروف اول فصل با استقلال قرارداد داخلی امضا کرد اما با توجه به محرومیت این باشگاه قرارداد او از اعتبار برخوردار نیست و بنابراین آبی ها باید برای عقد قرارداد دوباره با او مذاکره کنند.


بازگشت شماره 10

اگر اتفاق خاصی نیفتد به احتمال فراوان سجاد شهباززاده اولین خرید آبی ها در فصل نقل وانتقالات خواهد بود. شهباززاده بعد از یک فصل ناموفق در آلانیا اسپور و نفت تهران با شروع فصل نقل و انتقالات دوباره به استقلال برخواهد گشت و شماره 10 این تیم را بر تن می کند.


دانیال ماهینی از آبی کمرنگ به آبی پررنگ

دانیال ماهینی یکی از بازیکنانی است که به احتمال فراوان به جمع آبی ها اضافه می شود تا او از یک استقلال به استقلالی دیگر منتقل شود.منصوریان با توجه به مصدومیت های پی یاپی وریا غفوری دنبال یک بازیکن در این پست دفاع راست می گردد و احتمالا ماهینی بهترین گزینه خواهد بود.


تبریزی در انتظار تصمیم کاوه

در این بین گفته می شود استقلال برای جذب مرتضی تبریزی هم ابراز تمایل کرده است اما حضور او در شرایط مقدور می شود که کاوه رضایی تصمیم بر جدایی بگیرد و دیگر نخواهد در این تیم حضور پیدا کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی