پیش بازی العین- استقلال + زمان دقیق پخش بازی
استقلال فردا شب به دیدار تیم العین امارات می رود و درصورت پیروزی یا تساوی به جمع 8 تیم برتر آسیا خواهد رسید!

پیش بازی العین- استقلال: بر طبل شادانه بکوب

استقلال در آستانه صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا قرار دارد و نمی خواهد این فرصت طلایی را از دست بدهد. هفته گذشته در بازی رفت استقلال- العین در حالیکه دو تیم به تساوی رضایت داده بودند یک پنالتی بادآورده به کمک استقلال آمد. استقلال با آن پنالتی یک-صفر العین را برد و فردا با پشتوانه‌ای ارزشمند پای به دیدار برگشت می گذارد.

برد یک- صفر خانگی اندوخته مطلوبی در بازی‌های حذفی است، استقلال اگر در بازی فردا در العین دو-یک هم ببازد صعود می کند. آبی ها باید قدر این فرصت طلایی را بدانند و خود را به جمع هشت تیم برتر آسیا برسانند.

درست است که العین در این فصل در لیگ امارات چهارم شد و در بازی رفت هم باخته اما اصلا نباید این تیم را دست کم گرفت. العین در گروهی که ذوب آهن هم قرار داشت اول شد و تیم قدرتمندی است. العین همیشه در آسیا تیمی متفاوت بوده و در سال ۲۰۱۶ فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

هدایت العین برعهده زوران مامیچ کروات است. در کنار عمرعبدالرحمان تکنیکی، مرد سال آسیا، العین چند بازیکن مطرح دیگر هم دارد. کایو، هافبک برزیلی العین گلزن قهاری است. دانیلو آسپریلای کلمبیایی دیگر بازیکن مهم العین به شمار می رود. به برادر عبدالرحمن هم باشد اشاره کرد.

العین در سال گذشته در همین مرحله یک هشتم نهایی ذوب آهن را حذف کرد و استقلال باید کاملا هوشیار باشد. این تیم یک بار هم مانع صعود استقلال شده است.

بازی العین- استقلال آخرین مسابقه استقلال در این فصل است. این تیم می خواهد پس از یک نیم فصل رویایی، پایانی خوش برای خودش رقم بزند. این پایان اگر با صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا همراه شود باعث خواهد شد تا علیرضا منصوریان برای قهرمان کردن استقلال در آسیا برنامه ریزی کند.

منصوریان برای بازی فردا مشکلاتی هم دارد. فرشید اسماعیلی محروم است. به نظر می رسد سرمربی استقلال به فکر استفاده از امید ابراهیمی و حتی امید نورافکن است. امید ابراهیمی و وریا غفوری مصدومیت را پشت سر گذاشتند و آماده بازی‌اند. از طرفی منصوریان به نورافکن گفته که خود را از کره جنوبی به امارات برساند.

 

زمان بازی استقلال و العین:

دوشنبه ۸ خرداد ۹۶، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

العین امارات- استقلال ایران

ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه هزاع بن زاید العین امارات


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir