حمله بجای عذرخواهی؛ سیاست جدید علیرضا منصوریان
علیرضا منصوریان بجای عذرخواهی و بیان کردن دلایل شکست استقلال اقدام به حمله به منتقدان خود کرده است.

حمله منصوریان به منتقدان

سرمربی استقلال سیاست عجیبی را برای توجیه نتیجه شکست سنگین برابر العین در پیش گرفته است.

دقیقا یک هفته بعد از شکست سنگین استقلال برابر العین و 6 گله شدن آبی، همه انتظار داشتند منصوریان در صحبت هایی که انجام می دهد حداقل به صورت نمادین از سمت خود استعفا کند و یا حداقل از هواداران این تیم بابت سنگین ترین شکست تاریخ لیگ قهرمانان آسیا عذرخواهی کند.
با این حال علیرضا منصوریان شب گذشته بیانیه ای صادر کرد و بعد از چند خط عذرخواهی از هواداران ترجیح داد به کسانی بپردازد که در طول هفته از او انتقاد کرده بودند.

در بخشی از بیانیه ای علیرضا منصوریان آمده است: بازی با العین هم براى ما و هم براى تمامى هواداران بسیار تلخ بود، اما اسم آن را باید یکی از حوادث نادر فوتبال گذاشت. ضمن این که آن بازى پیامدهاى مثبت و منفى فراوان داشت که باید پیش از هر موضوعى از تمامى هواداران استقلال به نمایندگى از کادر فنى و بازیکنان عذر خواهى کرده و از هواداران می خواهم ما را ببخشند.پس از آن مسابقه بود که مثل همیشه زود دوست و دشمن زود نمایان شدند. باز دایه هاى مهربانتر از مادر یا همان کاسه هاى داغ تر از آش وارد معرکه شدند و چه معرکه اى بهتر از فضاى العین؟

علیرضا منصوریان معمولا بعد از هر شکست یک عادت عجیب دارد و آن هم این است که با سیبل قراردادن افراد مختلف سعی می کند فشار شکست را از روی خودش بردارد و به این شکل فرار روبه جلو کند، نکته عجیب این است که هیچ کدام از مدیران استقلال هم نیستند که از سرمربی استقلال بابت شکست سنگینش جواب بخواهند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی