چه کسی شماره 7 استقلال را می پوشد؟!
حسن بيت سعيد به تیم استقلال پیوسته است و گفته می شود شماره 7 این تیم که سال ها برتن فرهاد مجیدی بوده است را به تن خواهد کرد.

حسن بيت سعيد شماره 7 استقلال را می پوشد؟

 حسن بيت سعيد با استقلال تهران قرارداد بست و در فصل جديد براي تيم منصوريان به ميدان مي‌رود. هنوز معلوم نيست استقلالی ها چه شماره‌ای را به او می دهند ولی شايعات قوی در اين باشگاه حكايت از آن دارد كه آبی ها به اين جمع‌بندی رسيده‌اند كه شماره 7 را به بيت‌سعيد بدهند.

سال گذشته شماره فرهاد مجيدی به بختيار رحمانی سپرده شد. اين بازيكن از نظر فنی نتوانست براي استقلال مفيد باشد و به همين دليل نيم‌فصل رفت.

پس از جدايی او، شماره 7 دوباره روي هوا ماند و تا امروز بازيكنی آن را نپوشيده است. بهنام برزاي خيلی دوست داشت اين شماره را با 77 عوض كند ولی مسئولان تيم گفتند فعلاً براي او زود است و به همين دليل، در نيم‌فصل دوم او همان 77 را به تن كرد.

حالا برای فصل جديد اين زمزمه بسيار شنيده می شود كه استقلالی ها علاقه‌مند نيستند شماره 7 را بايگانی كنند. مسئولان باشگاه به اين جمع‌بندی رسيده‌اند كه شماره 7 را به يكي از خريدهای جديد تيم بدهند و فعلاً گزينه اول حسين بيت‌سعيد است. ديروز وقتی در اين باره از او سؤال كرديم، طفره رفت و گفت: «خواهشاً درباره شماره پيراهن از من سؤال نپرسيد.»

طفره رفتن او نشان مي‌داد كه اتفاقاتی در جريان است. استقلالی ها درباره شماره 7 دو دسته هستند. بعضی از مسئولان باشگاه به حمايت فردي كه قبلاً در باشگاه حضور داشته، تأكيد دارند بايد شماره مجيدی بايگانی شود ولی مخالفان در باشگاه می گويند وقتی بختيار رحمانی او را پوشيده، چرا بايد برای هميشه بايگانی شود؟

مخالفان می گويند كلاً سنت بايگانی كردن، جالب نيست و در اين بين منصوريان هم نشان داده چندان مخالف واگذاری شماره 7 به بازيكن ديگري نيست. او سال گذشته با دادن اين شماره به بختيار رحمانی، چنين موضوعي را ثابت كرد.

پس از عقد قرارداد بيت‌سعيد، وقتی در اين باره بحث شد، منصوريان هم در واكنش گفت: «بايد در اين باره جدی فكر كنيم.» از نظر مسئولان تيم، اين جمله منصوريان به آن معناست كه مانعی برای دادن شماره 7 به بيت‌سعيد وجود ندارد. بدين ترتيب به احتمال فراوان بيت‌سعيد در فصل جديد پيراهن فرهاد مجيدی را به تن می كند. استقلالی ها به او گفته‌اند بايد با شماره 7 خوش بدرخشد!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی