پیغام کی‌روش برای بمب مدنظر منصوریان؛ توصیه می‌کنم به استقلال نروی!
رامين رضاييان در تعطيلات به‌سر مي‌برد. كلمه تعطيلات با خود آرامش به همراه مي‌آورد اما ظاهراً اين تعطيلات او چندان آرام هم نيست.

کی‌روش: توصیه می‌کنم به استقلال نروی

باشگاه استقلال سفت و سخت خواهان جذب اين بازيكن است و منصوريان براي جناح راست حساب ويژه‌اي رويش باز كرده است. اين روزها خبرهاي متناقضي درباره رامين و استقلال به گوش مي‌رسد. يكي مي‌گويد رضاييان پيشنهاد 2 ميلياردي به استقلال داده و يكي مي‌گويد او به استقلالي‌ها پاسخ منفي داده است. اين خبرهاي متناقض هم ادامه دارد.

رامين اين روزها از هر كس يك توصيه مي‌شنود. عده‌اي به او مي‌گويند استقلال نرود و عده‌اي هم مي‌گويند اگر مي‌خواهد در ايران بماند، استقلال بهترين گزينه است. جالب اينجاست كه رامين در روزهاي اخير به طور كامل در اين باره سكوت كرده و حرفي نمي‌زند. اين نظر مشاوران اوست كه سكوت كنند چراكه مي‌گويند وقتي ابهام‌ها باقي بماند، بيشتر و بيشتر مي‌تواند در صدر اخبار باشد. رامين هم بدش نمي‌آيد همچنان آن بالا بماند و پايين نيايد.

منابع خبري مي‌گويند او زير پوستي مذاكراتش را براي انتقال به اروپا ادامه مي‌دهد و مذاكراتي با چند باشگاه هلندي و بلژيكي داشته است. محمدرضا مهدي كه در اين زمينه كارهاي رامين را پيگيري مي‌كند، مي‌گويد: «ان‌شا‌ءا... بعد از ترانسفر كاوه رضايي، دومين ترانسفر فوتبال ايران رامين رضاييان خواهد بود. كار انتقال او به اروپا تمام شده است و او را لژيونر بدانيد.» مهدي ادامه مي‌دهد: «فكر مي‌كنم نهايتاً تا 3 هفته آينده تيم جديد رامين مشخص شود. البته اميدواريم اين بار كسي سنگ نيندازد چون يك بار تا مرز قرارداد رفتيم ولي متأسفانه عده‌اي سنگ‌اندازي كردند. او از بلژيك و هلند پيشنهاد دارد و به زودي تيم جديدش را معرفي مي‌كنيم.»

اين حرف‌ها بدان معناست كه رامين قطعاً به استقلال نمي‌رود؟ آنچه از اردوي تيم ملي فهميده‌ايم اين است كه رامين علاقه‌اي ندارد در سال جام جهاني‌ وارد جنجال شود. اگر او توانست در بازي‌هاي اخير تيم ملي خوب كار كند، به خاطر آرامشي بود كه داشت. رامين در اين باره از كي‌روش هم پرسيده كه سرمربي تيم ملي به او توصيه كرده به اروپا برود. رامين اگر به استقلال برود، برايش جنجال درست مي‌شود و اين مسئله در سال جام جهاني‌ مي‌تواند برايش دردسرساز باشد و حتي بين او و تيم ملي فاصله بيندازد. از سويي هر بازيكن ملي‌پوشي كه به استقلال رفته، از تيم ملي فاصله گرفته است. به همين دليل طبيعي است رامين به منصوريان و استقلالي‌ها نه بگويد.

 

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: جام نیوز