شرط مهم استقلال برای مجتبی جباری قبل از ثبت رسمی قرارداد
براساس صحبت های مدیرعامل استقلال, مجتبی جباری پس از شرکت در تست پزشکی باشگاه می تواند قرارداد خود را بصورت رسمی ثبت کند.

مجتبی جباری باید ابتدا تست پزشکی بدهد

توافق نهایی با مجتبی جباری در شرایطی صورت گرفته که این بازیکن برای رسمی شدن قرادادش با استقلال باید تست پزشکی این باشگاه را با موفقیت پشت سر بگذارد.

استقلال در یکی از مهم ترین انتقالات تابستان امسال با مجتبی جباری به توافق نهایی رسید اما بدون اینکه این بازیکن در تست پزشکی حاضر شود توافق بر سر قراردادی دو ساله میان دو طرف صورت گرفت.

اما با وجود اینکه جباری در تمرین استقلال نیز حاضر شده برای امضای قرارداد با استقلال باید در تست پزشکی این باشگاه حاضر شود. افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به این موضوع می گوید: قبلا به ما گفته بودند که مجتبی جباری مصدوم است و ما در قرارداد او شرط گذاشتیم که تست پزشکی بدهد و اگر تایید شد قراردادش نهایی می‌شود و اگر مصدوم باشد قراردادش منتفی است. به گفته وی به هنگام عقد قرارداد با جباری در این باره صحبت شده و او در پاسخ گفته مشکل خاصی ندارد و در قطر هم بازی می کرده است.

مجتبی جباری در طول تمام این سال ها درگیر مصدومیتی کهنه از ناحیه زانو بوده است. عاملی که بارها در اوج او از روند حرفه ای اش در فوتبال دور کرده است. مانند مصدومیتی که پیش از جام جهانی 2006 گریبانگیر او شد و باعث شد جباری حضور دراین رقابت ها را از دست بدهد. مصدومیت کهنه جباری بارها گریبانگیر این بازیکن شده و با توجه به مصدومیت در چند مقطع در فوتبال قطر استقلالی ها نمی خواهند برای لیگ هفدهم بازیکنی همچون جباری را با مصدومیت در اختیار داشته باشند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی