احتمال حضور رضاییان در استقلال یک درصد است!
پندار توفیقی ادعای سیدرضا افتخاری در شبکه خبر مبنی بر مذاکره و تلاش برای جذب رامین رضاییان را رد کرد.

معاون ادعای مدیرعامل را رد کرد

پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص اینکه وضعیت رامین رضاییان چه شد، گفت: ما مستقیماً با رضاییان مذاکره نکردیم و چیزی که از آن اطلاع داریم همین مسائلی است که در رسانه‌ها مطرح می‌شود. ما هم شنیده‌ایم اولویت رضاییان فوتبال اروپا بوده و شما بهتر می‌دانید ما اگر بخواهیم بازیکنی را جذب کنیم همه شرایط فنی و مسائل دیگر او را بررسی می‌کنیم.
مطمئنا تیم‌های دیگری هم در ایران این بازیکن را می‌خواهند و اگر در اروپا تیمی انتخاب نکند طبیعتا باشگاه استقلال هم به عنوان یکی از باشگاه‌های متقاضی شرایط این بازیکن را بررسی می‌کنیم. باید دید با شرایط ما از نظر فنی،و مسائل دیگر که تعیین تکلیف بشود چگونه خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که افتخاری شب گذشته در شبکه خبر صراحتاً اعلام کرد با رضاییان مذاکره کرده و حتی او رقم بالایی را پیشنهاد داده، گفت: به شخصه من مذاکره‌ای با رضاییان نکردم و اگر من مسئول نقل و انتقالات هستم با او صحبتی انجام ندادم.
طبعاً وقتی استقلال بازیکنانی مثل رابسون و برزای را بیرون از فهرست دارد و هنوز نتوانسته تکلیف آنها را روشن کنیم و هنوز نتوانستیم خروجی های خودمان را مشخص کنیم، مشخصاً اولویت ما چنین بازیکنانی مثل رابسون هست، ضمن اینکه ما در جناح راست حیدری و غفوری را داریم. بدمان نمی‌آید تیم‌مان را قوی کنیم ولی من ترجیح می‌دهم در مورد مسئله‌ای که احتمال وقوعش زیر یک درصد است حرفی نزنم و بی دلیل ذهن هواداران را درگیر نکنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی