کمیته انضباطی فوتبال تیم استقلال را نقره داغ کرد
رئیس کمیته انضباطی از محرومیت سه بازیکن تیم استقلال بخاطر عدم حضور در اردوی تیم ملی امید خبر داد.

محرومیت سه بازیکن استقلال

رئیس کمیته انضباطی از محرومیت سه بازیکن باشگاه استقلال تهران خبر داد.

اسماعیل حسن‌زاده در خصوص بازیکنان استقلال که به تیم ملی امید دعوت و از حضور در اردوی این تیم استنکاف کرده بودند، گفت: با توجه به شکایاتی که سرپرست تیم ملی امید، دپارتمان جوانان،کمیته جوانان و سازمان تیم‌های ملی به عمل آوردند، دبیرکل فدراسیون نیز جهت رسیدگی به کمیته انضباطی این شکایت را امروز (شنبه) در اختیارمان قرار داد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه داد:با توجه به مفاد شکایت و مطالبی که وجود داشت رسیدگی به این پرونده با دعوت از مقامات باشگاه استقلال و بازیکنان خاطی که تیم ملی امید را تحریم کرده‌اند،در آینده به عمل می‌آید. یعنی وقت رسیدگی تعیین می‌شود و باشگاه به همراه بازیکنان می‌توانند در خصوص شکایت مقامات فدراسیون، دلایل تحریم تیم ملی امید را مطرح و از خود دفاع کنند.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد:با توجه به جایگاه تیم ملی و تخلف بازیکنان، باشگاه و طبق ماده 83 آیین‌نامه انضباطی، باشگاه نیز نمی‌تواند از چنین بازیکنانی( تحریم‌کنندگان تیم ملی)در مسابقات خود استفاده کند.کمیته انضباطی با استفاده از اختیارات قانونی و استناد به ماده 32 آیین‌نامه انضباطی، دستور موقت محرومیت مهدی قائدی ،امید نور افکن و سید مجید حسینی از مسابقات رسمی باشگاه استقلال را اعلام می‌کند. حکم نهایی پس از رسیدگی و شنیدن دفاعیه‌های باشگاه و بازیکنان صادر خواهد شد.

حسن زاده در پایان گفت: در روز 9 مرداد ماه مدیر عامل یا نماینده تام الاختیار باشگاه استقلال به همراه سه بازیکن فوق با دعوت کمیته انضباطی باید حضور داشته باشند و توضیحات خود را ارائه کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir