مصدومیت مجتبی جباری تائید شد
مجتبی جباری هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت زانو نمی‌تواند به طور کامل برای تیمش بازی کند.

 مجتبی جباری مصدوم است

پس از اینکه مجتبی جباری به استقلال پیوست، حرف و حدیث‌های زیادی درباره مصدومیت این بازیکن به وجود آمد. اعضای کادر پزشکی استقلال هم به دلیل عدم حضور جباری در تست‌های پزشکی و امضای قرارداد باشگاه استقلال با این بازیکن، در اردوی ارمنستان حضور پیدا نکردند تا ناراحتی خود را بدین صورت اعلام کنند.

جباری هفته گذشته با حضور در ایفمارک در تست‌های پزشکی شرکت کرد. شنیده شده مرکز پزشکی فوتبال ایران در نامه‌ای به باشگاه استقلال پاسخ تست‌های هافبک آبی‌پوشان را داده و اعلام کرده که جباری از ناحیه زانو مصدومیت دارد و نمی‌تواند به طور کامل در بازی‌های استقلال حضور داشته باشد. در واقع جباری اگر یک بازی ۹۰ دقیقه در ترکیب حضور داشته باشد با توجه به مصدومیتی که دارد و پست‌ بازی‌اش، نمی‌تواند در چند بازی بعدی به میدان برود.

هر چند ۹۰ دقیقه کامل بازی کردن این بازیکن هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.  شاید به همین دلیل است که مسئولان استقلال با جباری، به صورت بازی به بازی قرارداد بسته‌اند و در واقع بر اساس تعداد بازی‌ها به این بازیکن پول پرداخت می‌کنند.

ذکر این نکته ضروری است که ایفمارک نمی‌تواند به باشگاهی بگوید با بازیکنی قرارداد بسته شود یا نه و تنها وضعیت مصدومیت و سلامتی بازیکن به باشگاه اطلاع داده می‌شود و تصمیم‌گیرنده نهایی برای عقد قرارداد با بازیکنان، باشگاه‌ها هستند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir