بمب خبری برای استقلال: بازگشت کاوه رضایی
براساس خبرهای منتشر شده کاوه رضایی در تلاش است که نیم فصل به لیگ ایران و تیم استقلال بازگردد!

بازگشت کاوه رضایی به استقلال

محاسبات کاوه رضایی اشتباه از آب درآمد. او فکر می کرد با لژیونر شدن خیالش بابت حضور در جام جهانی 2014 راحت می شود ولی گویا کار او بسیار سخت تر از آن چیزی است که فکرش را می کرد.

او پس از پایان فصل گذشته راهی بلژیک شد و با تیم معتبر و قدیمی بلژیکی ها یعنی شارلوا قرارداد دو ساله امضا کرد. او حاضر شد با 100 هزار دلار که رقم بسیار پایینی در فوتبال است به این تیم بلژیکی برود تا حضور خود را در جام جهانی تضمین میکند اما اخبار رسیده حاکی از آن است که کاوه اکنون بابت این انتقال نارضایتی دارد.

در واقع چیزی که باعث نارضایتی کاوه رضایی شده دقایق کمی است که او برای این تیم بلژیکی به میدان رفته است. از آغاز فصل لیگ بلژیک که سه هفته از آن سپری شده است کاوه فقط شش دقیقه برای تیمش بازی کرده. به نظر می رسد او در همین حد نیمکت نشین باقی خواهد ماند و چیزی فراتر از آن نمی رود.

اگر واقعا او قصد بازگشت به استقلال را داشته باشد آنگاه داستان طارمی و رضاییان برای پرسپولیس اینبار برای یک استقلالی تکرار می شود، یعنی یک تجربه نافرجام لژیونر شدن و سپس بازگشت به تیم سابق آن هم در میان نارضایتی هوادارانی که هنوز خشمگین هستند. البته اوضاع برای کاوه بدتر هم خواهد بود چرا که او پس از جدایی از استقلال بابت مطالباتش شکایت کرد تا خیلی زود از قلب هواداران بیرون برود.

به هر حال اگر جدایی کاوه رضایی از استقلال قطعی شود آنگاه او نیم فصل لیگ شانزدهم به جمع آبی ها برمیگردد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamejamonline.ir