در جلسه منصوریان و کمیته اخلاق چه گذشت؟
علیرضا منصوریان سرمربی استقلال روز گذشته در کمیته اخلاق حاضر شد.

دفاع سفت و سخت منصوریان از استقلال در کمیته اخلاق

پس از محرومیت سه بازیکن استقلال به دلیل غیبت در اردوی تیم ملی امید، سرمربی آبی‌ها تاب نیاورد و پس از شکست مقابل صنعت نفت، محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون را عامل شکست تیمش خواند و فدراسیون را دیکتاتوری دانست. منصوریان آن شب به قدری عصبی بود که به آن‌ها که علم ندارند، لعنت فرستاد و همین‌طور لعنت فرستاد به قوانین فیفا که در فوتبال ایران بعضاً اجرا نمی‌شوند.

اکثر وکلای حقوقی هم اعتقاد داشتند رأی فدراسیون فوتبال در محرومیت سه بازیکن استقلال قانونی نبوده چراکه بازی‌های تیم ملی امید در فیفادی برگزار نشده است. با این حال فدراسیون نشان داد برای دفاع از حقوق ملی، حاضر است آرایی فراتر از آرای قانونی و فیفا بدهد.

در هر صورت از روزی که منصوریان مصاحبه کرد، شایعه دعوت او به کمیته اخلاق منتشر شد و سرانجام روز گذشته سرمربی استقلال به سئول رفت تا رودروی مسئولان این کمیته بنشیند. منصوریان گفته بود حاضر است به همه کمیته‌های فدراسیون برود و از حق استقلال دفاع کند و قطعاً در کمیته اخلاق هم این کار را می‌کند.

اطلاعات زیادی درباره محتوای جلسه آن‌ها وجود ندارد و تنها گفته می‌شود منصوریان باز هم سفت و سخت از حق استقلال دفاع کرد و رأی صادره را قانونی ندانست. حالا شنیده‌ها از داخل فدراسیون حکایت از آن دارد که شاید محرومیتی به خاطر مصاحبه منصوریان برای او در نظر گرفته نشود و تنها توبیخ کتبی در کارنامه‌‌اش درج شود.

سرمربی استقلال اعتقاد دارد در این ماجرا نباید بازیکنانش محروم می‌شدند و خودش هم نباید محروم شود چرا که رأی از ابتدا اشتباه بوده است.

بی‌شک در روزهای آینده جزئیات حضور منصوریان در کمیته اخلاق منتشر می‌شود ولی ظاهراً در جلسه دیروز منصوریان تأکید داشته آن‌ها هم که رأی علیه استقلال دادند و این رأی‌شان غیر قانونی بوده، باید در کمیته اخلاق حاضر می‌شدند و در این باره توضیح می‌دادند.

سرمربی استقلال اخیراً در مصاحبه‌ای گفته بود هیچ‌گاه سکوت نمی‌کند و هر زمان که لازم باشد برای حق استقلال مبارزه می‌کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir