علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری: درباره میناوند صحبت نمیکنم
علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل سایپا حاضر شد و درباره میناوند صحبتی نکرد!

صحبت های علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری بازی سایپا

علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل سایپا حاضر شد. استقلال فرداشب باید از ساعت 20:45 در ورزشگاه تختی به مصاف تیم سایپا برود.

منصوریان در ابتدا گفت:«بازی فردا در استادیوم تختی است که کیفیت چمن بالایی ندارد. امیدوارم بازی زیبا شود.»
منصوریان در خصوص تیم حریف گفت:« دایی تیم خوبی را آماده کرده.سایپا تیم جوانی است و از بالانس خوبی برخوردار است. بازی سخت و محکمی پیش روی ماست.»

سرمربی استقلال در خصوص حواشی چند روز اخیر گفت:« در مورد میناوند صحبت نمی کنم. تمام تمرکز ما روی بازی فرداست.»

منصوریان ادامه داد:«وقتی که مالکانه بازی می کنیم طبعا به دنبال سه امتیاز هستیم.ما پارسال جانانه بازی می کردیم و امسال به دنبال فوتبال زیبا هستیم.هواداران باید از بازی ما لذت ببرند.»

سرمربی استقلال در خصوص مصدومان تیمش گفت:« من دیروز جلسه خوبی با دکتر نوروزی داشتم و از روند بازگشت مصدومان راضی هستم. امید ابراهیمی پس از بازی های تیم ملی کاملا آماده می شود و به جمع ما اضافه می شود. پادوانی،فرشید اسماعیلی و باقری هم با ما تمرین می کنند. فقط محسن کریمی مانده که منتظریم مصدومیتش کامل برطرف شود تا به تمرینات برگردد. ما از عملکرد تیم در تمرینات راضی هستیم. فشار تمرینات ما بالاست و وسایل بدنسازی هم در کنار زمین گذاشته ایم.

منصوریان در خصوص جدایی مگویان گفت:«هرایر برای ما زحمت کشیده اما تصمیم گرفتیم که در کنار منتظری و پادوانی به جوانانمان در خط دفاع اعتماد کنیم. مشکل مگویان حتما حل می شود. قرار است جلسه ای با ادموند اختر داشته باشیم.»

منصوریان در بخش پایانی صحبت هایش در مورد جباری گفت:« اگر شرایط جباری خوب باشد می تواند فردا از ابتدا شروع کند. دغدغه ما زمین مسابقه است. او روزهای خوبی را در تمرین پشت سر می گذارد. الحمدالله ایده آل تمرین می کند. اگر شرایط مطلوب باشد امکان بازی کردنش در ترکیب اصلی هست. »


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir