منصوریان خودش دستور شعار حیا کن رهاکن را صادر کرد!
هواداران استقلال خیلی زودتر از انتظار علیه منصوریان شعار حیا کن رها کن سر دادند اما مقصر اصلی این اتفاق کیست؟

منصوریان حیا کن!

هواداران خشمگین استقلال به علیرضا منصوریان اعتراض کردند. او امسال هم شروع خوبی در لیگ نداشته است.

شکست برابر سایپا و تداوم ناکامی های استقلال در فصل جدید سبب شد تا صبر هواداران به سر برسد و به منصوریان اعتراض کنند. آنها به اندازه سال قبل خویشتندار نشدند و شروع کردند به خواندن حیاکن ، رها کن.

دیگر در تیم منصوریان اثری از آن شور هواداری نیست و انتقادها آغاز شده است. سال قبل و بخصوص در نیمه دوم فصل مردم امیدوار شدند چون تیم شان جوان شده بود ، اما دوباره در فصل نقل و انتقالات تا توانستید اسم خریدید.

مدلی از تیم بستن که راست کار امیر قلعه نویی بود. نه منصوریانی که در باره اش قنبرزاده، مدیر پیشین نفت تهران می گفت: «آقا علیرضا با جوان ها خوب کار می کرد و وقتی رفت کلی بازیکن گران خرید، نفت نتوانست بازی کند. ولی وقتی این بازیکنان از نفت ما جدا شدند، دوباره تیمش سبک شد و به کورس برگشتیم. او استاد بازی گرفتن از جوان هاست .»

این اشتباهی است که هر بار منصوریان تکرارش می کند. او باز رفته سراغ اسمی ها. تیمی بسته 30 میلیاردی و این تیم گرانقیمت که نام های بزرگی دارد، توان دویدن و بردن ندارد. روزی که برای بازی با اسم ها داشتید این بازیکنان را می خریدید و جوان های تان را می فرستادید به خانه های شان، داشتید این شعارها را به جان می خریدید ،جناب آقای داش علی منصوریان!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir