جریمه 20 درصدی در انتظار منصوریان و استقلالی ها
گویا تصمیم گرفته شده است که 20 درصد از قرارداد مربیان و بازیکنان استقلال بخاطر کسب نتایج ضعیف کسر شود.

کسر قرارداد از بازیکنان استقلال

کسب چهار امتیاز از پنج هفته ابتدایی لیگ یکی از ضعیف ترین آغازهای ممکن در تاریخ لیگ برتر را برای تیم پرستاره پایتخت رقم زد.

استقلال با تیم گران قیمت و پرستاره خود این امید را در دل هواداران زنده کرده بود که بعد از سال ها ناکامی دوباره تیمی داشته باشند در قامت مدعی قهرمانی که توان رقابت با رقیب دیرینه را دارد. اما کسب تنها چهار امتیاز از 15 امتیاز ممکن و قرار گرفتن در جمع سه تیم انتهای جدول این امیدها را به ناامیدی تبدیل کرد تا انتقادات از استقلال به اوج خود برسد.

انتقاداتی که دامن مدیران باشگاه را نیز در کنار سرمربی تیم گرفت تا آنها برای وارد کردن شوک تصمیمات جدیدی اتخاذ کنند که از جمله این تصمیمات به جریمه 20 درصدی کل اعضای تیم برمی گردد. این جریمه در پی نتایج ضعیف تیم در پنج هفته ابتدایی در نظر گرفته شده و قرار است در اولین جلسه تمرینی بعد از تعطیلات به گوش مربیان و بازیکنان برسد.

افتخاری مدیرعامل استقلال که این روزها حمایت های او از منصوریان با وجود جو ملتهبی که علیه سرمربی رقم خورده به یکی از سوژه های جالب توجه اطراف اردوی تیم تبدیل شده است با این جریمه به نوعی در پی جلب نظر مساعد طرفداران و دلداری آنها بود و باید دید این جریمه تا پایان فصل باقی خواهد ماند یا نه؟


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: خبرورزشی