نوشدارو پس از خریدهای میلیاردی استقلال
هیات مدیره استقلال کمیته اقتصادی در این باشگاه دایر کرده است.

تشکیل کمیته اقتصادی برای استقلال

اعضای هیئت مدیره استقلال بعد از خروج از جلسه‌ای که دیروز برگزار شده بود با غروری قابل توجه از تشکیل کمیته‌ای اقتصادی صحبت کردند که قرار شده درآمدی پایدار برای آبی‌پوشان پایتخت بسازد. تصمیمی که می‌توان آن را "نوشداروی بعد از مرگ سهراب" دانست.

اگرچه طرح این کمیته هم در بی سر و سامانی تیمی چون استقلال خود نکته‌ای مثبت است که نباید به آن بی‌توجه بود. اما آنچه درباره این تیم و مدیریت آن واقعیت دارد و کارش دیگر از دست شعارهای زیبا و کمیته‌های مختلف خارج شده، ورشکستگی‌ است و پول‌هایی که قبل از شروع لیگ هفدهم مصرف شده.

پیش از شروع فصل و زمانی که هنوز هیئت مدیره معرفی نشده بودند، تیم مدیریتی استقلال و در راس آن‌ها افتخاری و توفیقی با اختیار تام هرآنچه که استقلال داشت و می‌توانست در ادامه فصل داشته باشد را خرج خرید‌های تابستانی منصوریان کردند تا رضایت هواداران را جلب کنند. به همین دلیل هم هست که حساب باشگاه استقلال از همیشه خالی‌تر است و صدای بازیکنان را در هفته چهارم و پنجم درآورده.

هیئت مدیره استقلال نباید راه را گم کند. کمیته اقتصادی باشگاه فقط برای تامین بودجه و ایجاد درآمد پایدار نیست. باید تکلیف امور اقتصادی تابستان پر زرق و برق استقلال هم روشن شود و افتخاری درباره همه پول‌هایی که صرف مخارج جاری باشگاه کرده باید پاسخگو باشد. قدم اول برای ایجاد درآمد پایدار هم همین است. بستن راه‌های سواستفاده از این درآمدها.

استقلال غرق در بدهی و سردرگمی مالی است و مدیریت‌اش بی‌پایه‌تر از آن است که بتواند حتی برای درآمد پایدار برنامه‌ای قابل قبول بچیند. باید قبل از عزم ساختن فردای استقلال، دیروز این تیم را ترمیم کرد و سر و سامانی به وضع ناهنجارش داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir