برخورد منصوریان با پرسپولیسی ها در دوران اولتیماتوم!
علیرضا منصوریان درحالی 2 بازی برای موفق شدن فرصت  دارد که در هر دو بازی باید به مصاف 2 پرسپولیسی برود.

آخرین شانس منصوریان برای ماندن در استقلال

همه می دانند که علیرضا منصوریان بابت یکسری رفتارهایی که داشت، تعداد دشمنانش را افزایش داد و حالا تعداد مخالفان و منتقدان او، اکثریت جامعه آماری هواداران استقلال را در برمی گیرد. با این حال منصوریان می خواهد در استقلال مانده و به کارش به عنوان سرمربی ادامه دهد.

او می داند اگر از این تیم با چنین شرایطی برود، شانس بازگشت دوباره به عنوان سرمربی را ندارد و از این رو، در بازی های آینده قطعا با تمرکز بیشتری تیمش را به میدان می فرستد. اما در همین شرایط، هیات مدیره باشگاه استقلال تنها دو بازی به منصوریان فرصت داده تا وضعیت آبی پوشان را دگرگون کند. این خبر به تائید مدیریت باشگاه نیز رسیده و ماجرای اولتیماتوم به این مربی صحت دارد.

با این حال، بدشانسی های منصوریان ادامه یافته زیرا او در چنین روزهایی باید با دو تیمی مصاف بدهد که سرمربی شان سابقا مربی گری یا بازی در پرسپولیس را داشته است. بازی اول برابر گل گهر سیرجان در جام حذفی است که هدایت آن را وینگو بگویچ بر عهده دارد. وینگو در فصل سوم از لیگ برتر سرمربی پرسپولیس بود.

دیدار دوم نیز برابر پارس جنوبی جم برگزار خواهد شد. سرمربی پارس جنوبی جم، مهدی تارتار است که هم بازیکن پرسپولیس بوده و هم در مقطع کوتاهی به عنوان مربی و دستیار علی دایی روی نیمکت سرخپوشان کار می کرد. فراموش نکنید هر دو بازی نیز خارج از خانه انجام می شود که این موضوع، کار منصوریان را چندبرابر سخت تر می کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی