فوری: مهدی رحمتی و مجتبی جباری اخراج شدند!؟
براساس خبرهای منتشر شده مهدی رحمتی و مجتبی جباری از حضور در تمرینات تیم استقلال محروم شدند و فعلا اجازه همراهی تیم را ندارند.

جباری و رحمتی مقصران ناکامی استقلال!

مهدی رحمتی و مجتبی جباری دو کاپیتان و بازیکن با تجربه استقلال همزمان با شروع تمرین بازیکنان در زمین شماره دو آزادی، در ساختمان باشگاه استقلال حاضر شدند. حضور رحمتی و جباری در باشگاه استقلال همزمان با برگزاری تمرین احتمال خروج این دو بازیکن بحث را به سمت تغییرات در جمع بازیکنان برد، پیش بینی ای که البته درست هم بود  و به این دو گفته شده فعلا از حضور در تمرین ها محرومند.

جالب این که مدیرعامل استقلال نیز پس از ورود رحمتی و جباری به باشگاه بدون آنکه با کاپیتان های آبی پوش روبه رو شد، ساختمان باشگاه را ترک کرد تا خبر غیبت در تمرین را اعضای دبیرخانه به این دو بدهند!

در حال حاضر خبرنگاران و دوربین های تلویزیونی زیادی در اطراف باشگاه استقلال حضور دارند و منتظر هستند تا تازه ترین اتفاقات پیرامون باشگاه را پوشش بدهند. این در حالی است که تلاش خبرنگاران و گزارشگران برای انجام مصاحبه با رحمتی و جباری قبل از ورود به باشگاه فایده ای نداشت و آنها بدون آنکه صحبتی انجام دهند به ساختمان باشگاه ورود کردند.

حالا همه منتظر هستند تا دلیل حضور این دو بازیکن در باشگاه استقلال و همچنین اتفاقاتی که طی ساعت های آینده پیرامون این باشگاه رخ می دهد را متوجه شوند. شاید بعد از پایان جلسه رحمتی و جباری در باشگاه استقلال، آنها صحبت هایی را بیان کنند که خیلی از جزییات مشخص شود. باید ببینیم تغییرات استقلال باعث قربانی شدن چه کسانی در این باشگاه خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com