پایان نمایش استقلالی ها با نام فاتح تریم
پس از حدود ده روز بازی سرکاری با نام فاتح تریم در نهایت نتیجه همان شد که همه گمان می‌بردند؛هیچ!

فاتح تریم به درخواست کمیته فنی استقلال نمی آید

پس از کلی بازی با اسم فاتح تریم و بیش از ده روز کش دادن ماجرا ، استقلالی ها رسما پایان مذاکرات با او را رسانه ای کردند. حالا که هنوز مشخص نشده آیا رضا افتخاری به ترکیه رفته بوده یا نه. اگر رفته برای چه کاری رفته ؟ خبر رسید مذاکرات منتفی شده است چون کمیته فنی استقلال این مربی را نخواسته است.

امیر سلطانی که نماینده استقلال در این پرونده مذاکره بوده است گفته:« با وجود تلاش مدير عامل باشگاه و پيگيري هاي ايشان ، متاسفانه جذب اقاي فاتح تريم با مخالفت كميته فني رو برو شد و ايشان نيز إلزاما بايد به نظر كميته فني احترام بگذارند.»

اما چرا تریم را نخواسته اند؟ این دلیل هیجان انگیز تر است:« دلايل رد تريم از سوی كميته فنی ،دستمزد بالآی (٤ميليون يورو) ايشان و همچنين عدم داشتن امكانات سخت افزاري مناسب براي استفاده بهينه از اين مربی با تجربه اعلام شد.»

این یعنی همان چیزی که از روز اول وجود داشت. حال آنکه در طول مذاکرات بارها گفته شد مشکل مالی خیلی دشوار نیست یا رقم این مربی این ارقام نجومی نخواهد بود.

از همه مهمتر اینکه توضیحی داده نشده بود که این پروسه تامین پول قرارداد گرانقیمت مربی ترک از سوی اسپانسرهای ترکیه ای به چه صورت بوده است ؟ این 4 میلیون یورو که حالا به صور رسمی اعلام شده را گفته بودند قرار است شرکته های ترکیه ای فعال در ایران بپردازند. این شرکت ها اما بر چه مبنایی قرار بود این رقم را بدهند؟ برایش گفته بودند اسپانسرینگ محیطی و پیراهن و از بازی های دوستانه!

درحالی که نرخ اسپانسرینگ در ایران و برای تیم های استقلال و پرسپولیس برای همه فضاهای تبلیغاتی شان نصف این رقم نیسن ، درحالی که برگزاری یک بازی دوستانه 100 هزار نفره با در نظر گرفته بلیت های 50 هزار تومانی و ورزشگاه لبریز از تماشاگر و با در نظر گرفتن حق پخش چنین مسابقه ای ، باز هم رقم سالانه این مربی ترم تامین نمی شود ، این سئوال ایجاد می شود که این روند طولانی مذاکرات چه دلیلی داشته است؟ استقلال که آه در بساط ندارد آیا تمام این بازی را در پیش گرفته بود تا بحران بعد از منصوریان را از سر بگذراند؟



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir