رفتار عجیب بیژن طاهری دستیار ایرانی شفر
بیژن طاهری روز گذشته به عنوان دستیار ایرانی وینفرد شفر معرفی شد.

بیژن طاهری دستیار شفر شد

بیژن طاهری پیشکسوت تیم استقلال چندی پیش، از سوی افتخاری مدیرعامل استقلال به عضویت کمیته فنی این باشگاه در آمد تا طاهری و چند پیشکسوت دیگر استقلال کمیته فنی این باشگاه را به منظور انتخاب سرمربی خارجی تشکیل دهند.

پس از تشکیل این کمیته و نظرات و گزینه های بسیار برای هدایت استقلال، در نهایت به این نتیجه رسیدند که وینفرد شفر آلمانی را انتخاب کنند. این کمیته بعد از انتخاب این مربی حالا وظیفه دارد تا بر کار شفر نظارت داشته باشد و دو دستیار ایرانی را هم برای کمک به شفر انتخاب کنند.

کمیته فنی بعد از اینکه قرار شد تا دستیار برای شفر انتخاب کند به این نتیجه رسید تا دو نفر از اعضای همین کمیته را برای کمک به شفر انتخاب کنند. بیژن طاهری و سیروس دین محمدی دو گزینه پیشنهادی باشگاه استقلال بودند اما شفر آن ها را نپذیرفت تا کمیته فنی نفرات دیگری را در نظر بگیرد.

بعد از این که شفر با حضور طاهری و دین محمدی مخالفت کرد، برنامه تلویزیونی شب های فوتبالی در شبکه ورزش جمعه شب بیژن طاهری را به این برنامه دعوت کرد تا درباره همین مسائل با او گفتگو کنند. در این برنامه بیژن طاهری گفت: حالا اگر استقلال هم بخواهد من دیگر راضی نیستم روی نیمکت استقلال بشینم. می خواهم عضو کمیته فنی این تیم باقی بمانم و برای دستیار های بعدی هم آرزوی موفقیت دارم.

دقیقا روز بعد از این برنامه (شنبه) بیژن طاهری دوباره و این بار به طور قطعی به عنوان دستیار شفر معرفی شد و او که صحبت های شب قبل خود را فراموش کرده بود، با کمال میل این پیشنهاد را قبول کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir