سرنوشت تلخ فوتبالیست میلیاردی استقلال
یعقوب کریمی اولین خروجی استقلال کسی است که یک میلیارد 3سال پیش برایش هزینه شد.  

 

یعقوب کریمی از استقلال کنار گذاشته شد

سایت ها و کانال های استقلالی می نویسند یعقوب کریمی بازیکنی است که از ابتدای حضور شفر در این تیم به رغم نداشتن مشکل آسیب دیدگی هیچ گاه یکی از 18 انتخابش نبوده است و احتمالا او اولین جدا شده از آبی هاست.

در ابتدای فصل هم منصوریان با انتقاد زیادی روبرو شد وقتی یعقوب را نگه داشت. یعقوب که گاهی بازوبند استقلال را هم می بندد. او محصول آکادمی استقلال است و این تیم برای این سرمایه خودش وقتی از سپاهان برگشت، هزینه میلیاردی کرده است. هم برای رضایتنامه اش و هم برای پولی که به خودش داده بود.

یعقوب که روزگاری مفت از آکادمی استقلال به نفت رفت و ستاره شد و 4 سال قبل کی روش زیر فشار بود برای دعوت نکردنش به تیم برای جام جهانی، در کورس با بازیکنانی مثل جهانبخش و آزمون که امروز ستاره ملی هستند، در جایی قرار گرفته که مهمترین خبری که اسمش را سر زبان ها انداخته، بردن سگش به سر تمرین و پارس کردن های این حیوان بوده که باعث دلخوری سرمربی تیم هم شده بود!

او حالا به سمت در خروجی استقلال هدایت می شود تا یک ستاره سوخته دیگر باشد. روزگاری کی روش درباره یعقوب می گفت: «چند بار رفتم تا او را دعوت کنم. ولی هر بار به بازی های نفت می روم، تیم او با کلاغ ها و سربازهای ورزشگاه قدر انگشتان دو دست هوادار ندارد.من بازیکنی که تا به حال سابقه بازی بین المللی نداشته را چطور به ترکیب تیم بزرگسالان بیاورم. کریس رونالدو وقتی هم سن این پسر بود، 70 بازی ملی بین المللی داشت!

رفقای یعقوب راهی لیگ های اروپایی شدند و حالا در تیم ملی می درخشند و به جام جهانی می روند اما او ماند و امروز دیگر در لیست مازاد استقلال است، آن هم بعد از سه سال حضور اضافه!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir