نظر سیدحسین حسینی درباره شماره یک استقلال
سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال تهران گفت: شماره یک تیم ما سیدمهدی رحمتی است.

صحبت های جدید سیدحسین حسینی

سیدحسین حسینی درباره اینکه آیا باید او را شماره یک استقلال خواند و همچنین دعوتش به تیم ملی فوتبال ایران، گفت: شماره یک که مهدی رحمتی است. خوشحالم که به تیم ملی دعوت شدم و زیر نظر کارلوس کی روش تمرین کردم. این دو روزی که در اردوی تیم ملی بودم تجربه خوبی را به دست آوردم و توانستم چیزهای زیادی یاد بگیرم.

حسینی در پاسخ به این سئوال که کی روش را چطور ارزیابی می کنید، تصریح کرد: او یک سرمربی بزرگ است و تا وقتی با او کار نکنید نمی دانید از چه تجربه بالایی برخوردار است. امیدوارم بتوانم با عملکرد خوبم مجددا به تیم ملی دعوت شوم.

دروازه بان استقلال در خصوص حمایت تماشاگران و ثابت شدنش در ترکیب استقلال هم گفت: از تمام هواداران تشکر می کنم. حتی در روزهایی که بازی نمی کردم آنها از من حمایت می کردند و انرژی مثبتی به من می دادند. آنقدر این حمایت ادامه داشت تا از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده آل رسیدم و در حال حاضر چند بازی است که درون دروازه استقلال قرار گرفته ام. امیدوارم این روند خوب بودن را با حمایت هواداران ادامه دهم.

وی درباره ارزیابی اش از عملکرد وینفرد شفر سرمربی جدید استقلال خاطرنشان کرد: شفر مربی بزرگی است. زمانی که او به استقلال آمد ما اعتماد به نفس لازم را نداشتیم اما او در این مدت کوتاه آنقدر روی این مساله کار کرد تا بازیکنان اعتماد به نفس پیدا کردند. الان استقلال بازی های خوبی از خود ارائه می دهد و امیدوارم در ادامه لیگ هم موفق باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می شد قصد جدایی از استقلال را دارید، گفت: قصد داشتم به دلیل بازی نکردن از استقلال جدا شوم و حتی می خواستم با یک تیم در نیم فصل به توافق برسم اما با حمایت هواداران، تلاش خود را بیشتر کردم و توانستم به ترکیب اصلی برسم.

حسینی در پاسخ به این سوال که چرا علیرضا منصوریان نتوانست در این تیم موفق باشد، گفت: قبل از هر چیز باید از سرمربی سابقم تشکر کنم. او تلاش زیادی برای موفقیت من کرد. علیرضا منصوریان این اواخر تمام تلاش خود را برای پیروزی های استقلال انجام داد اما متاسفانه همه چیز دست به دست هم داده بود تا این سرمربی نتیجه خوبی نگیرند.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که هدف ورزشی ات برای آینده چیست، گفت: دوست دارم در تیم ملی به عنوان دروازه بان شماره یک حضور داشته باشم و با بازی های خوبی که انجام می دهم لژیونر هم شوم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir