شوخی خطرناک خسرو حیدری در آخرین تمرین استقلال
آخرین تمرین استقلال دیروز برگزار شد و بازیکنان تیم برای برپایی اردو به کیش رفتند.

اردوی استقلال در کیش

تمرین دیروز استقلال در نوبت صبح برگزار شد و آبی‌پوشان از ساعت 11 تا 13 در زمین شماره ۲ آزادی به تمرین پرداختند.

عشق ماشین‌ها!

نصرا... عبداللهی بالاخره در تمرین استقلال آفتابی شد و به بازیکنان گفت از پنج‌شنبه در کیش اردو می‌زنیم، پادوانی مدافع برزیلی به فارسی سؤال کرد: «قطعاً می‌رویم؟» بازیکنان هم به شوخی می‌گفتند: «تو اگه دوست نداری نیا!»
دکتر ستوده اتومبیل جدیدی خریده بود، اسماعیلی، شجاعیان و مهدی قائدی برای دقایقی سوار اتومبیل دکتر تیم شدند و بقیه هم می‌‌گفتند قائدی هنوز به سن قانونی نرسیده و نباید سوئیچ ماشین دستش داد!

شوخی خطرناک با جابر

جابر انصاری داخل پارکینگ با ساک ورزشی‌اش در حال رفتن بود که خسرو حیدری فرمان اتومبیل را سمت او گرفت و باعث ترس انصاری شد، جابر هم دوان‌دوان خودش را به رختکن رساند تا از شر شوخی خطرناک کاپیتان دوم تیم خلاص شود.

برزای هر روز با یک شماره

قبل از شروع تمرین وینفرد شفر از عکاسان خواست کمی از زمین فاصله بگیرند. بهنام برزای هر روز با یک شماره سر تمرین حاضر می‌شود و دیروز پیراهن شماره 25 به تن داشت. قبل از شروع کار عبداللهی برنامه سفر به کیش را برای مهدی رحمتی تعریف کرد تا به بازیکنان منتقل کند.

مگه هاشمیان ندیده‌‌اید؟

تعدادی از بازیکنان استقلال از کمیته انضباطی و مدیران فدراسیون فوتبال به شدت گلایه کردند و از خبرنگاران خواستند اسم‌شان برده نشود چون فدراسیون منتظر است کسی حرف بزند تا جریمه‌اش کنند و درآمدزایی کرده باشند. یک هلی‌کوپتر از بالای زمین شماره ۲ آزادی در ارتفاع کم عبور کرد و بازیکنان با کنجکاوی مشغول تماشا بودند که یکی از وسط جمع با صدای بلند گفت: «چیه مگه وحید هاشمیان ندیده هستید؟»

ماساژور در نقش مربی

در نبود مربی بدنساز و... شفر مسئولیت گرم کردن بدن‌های بازیکنان را به مهریزی، ماساژور تیم، سپرد در حالی که می‌توانست این کار را به بیژن طاهری یا بازیکنان قدیمی بدهد. استقلالی‌ها بعد از گرم کردن دقایقی به صحبت‌های وینفرد شفر گوش کردند تا از برنامه تمرینی‌شان اطلاع پیدا کنند. در ادامه به 4 گروه تقسیم شدند و به پاسکاری سریع و تکضرب پرداختند اما چند بازیکن یادشان می‌رفت شفر چه خواسته فنی داشت و کار به جایی رسید که پیرمرد آلمانی فریاد زد چند بار بگویم تک‌ضرب بازی کنید و بعد از این واکنش شفر بازیکنان فقط تک‌ضرب بازی کردند و مشخص بود خسته شده‌اند.

سپس بازیکنان برای مرور برنامه‌های تاکتیکی به ۲ گروه تقسیم شدند. شفر تأکید کرد این تمرین خود مسابقه است، کسی حق ندارد تمرین را تفریح بداند و شل بگیرد. از هافبک‌ها می‌خواست مدام با مدافعان ارتباط داشته باشند، فاصله استاندارد را حفظ کنند و پوشش‌دهی با دوندگی بالا در دستور کارشان باشد.

خون خسرو ریخت

در اواخر تمرین و هنگام بازی درون‌تیمی خسرو حیدری در برخورد با آرمین سهرابیان از ناحیه لب دچار پارگی شد. بازیکنان هم به او می‌گفتند آه جابر انصاری تو را گرفت. قبل از تمرین می‌خواستی او را بترسانی، آخر تمرین خون خودت ریخت! خسرو هم با خنده جواب داد خواستم شما را از شر جابر خلاص کنم. بیژن طاهری هم با خنده گفت حالا یکی را پیدا کرده‌ایم برای‌مان گل می‌زند و می‌بریم، می‌خواهی نباشد؟! در کل تمرین سنگین استقلالی‌ها در فضایی شاد و پر از خنده برگزار شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی