باندبازی 3 ستاره تیم استقلال و اعتراض شدید طرفداران
شاید باور نکنید اما گفته می شود 3 بازیکن سرشناس استقلال یک باند برای خود در این تیم تشکل داده اند.

باندبازی در تیم استقلال؟

كمتر كسی فكر می‌كرد توقف برابر سایپا در تهران كه توأم شد با ركوردشكنی دروازه‌بان جوان استقلال اردوی آبی‌های پایتخت را تا این اندازه تحت‌الشعاع جنجال‌ها در فضای مجازی قرار بدهد اما این اتفاق افتاد تا تبعات آن گریبانگیر چند ستاره سرشناس تیم شود كه با اتهاماتی همچون باند و باندبازی در استقلال مواجه و برای ساعاتی با بدترین الفاظ از سوی طرفداران خود روبه‌رو شوند.

تیمی كه با علیرضا منصوریان بدترین آغاز ممكن در تاریخ لیگ برتر را رقم زد در شرایطی این‌گونه وارد حاشیه شد كه وینفرد شفر با حاكم كردن نظم و دیسیپلین به اردوی تیم توانسته بود طرفداران را با استقلال آشتی بدهد اما دو تساوی متوالی كاخ آرزوهای آبی‌ها را ویران كرد تا نه تنها اختلاف ۱۶ امتیازی با رقیب دیرینه قابل هضم نباشد بلكه برخی برخوردها میان بازیكنان در داخل تیم زمینه‌ساز شائبه‌های ویرانگری در استقلال شود.

جنگ در فضای مجازی از لحظه‌ای دامنگیر استقلالی‌ها شد كه تعدادی از بازیكنان بعد از اتفاقات رخ داده برای علی قربانی در پایان بازی با سایپا در حركتی خودجوش به حمایت دسته‌جمعی از مهاجم گل‌نزن استقلال پرداختند تا به نوعی مقابل هجمه انتقادی به راه افتاده از سوی طرفداران بایستند. تصمیمی كه اصلاً به مذاق طرفداران خوش نیامد و باعث شد تا سیل كامنت‌ها و اعتراضات نه تنها فروكش نكند بلكه شدت بیشتری به خود بگیرد تا تعدادی از بازیكنان استقلال مجبور به بستن صفحات خود و پاك كردن پست‌های خود در شبكه‌های مجازی شوند.

حداقل ۴ تا ۵ بازیكن استقلال بالاجبار این اقدام را انجام دادند چون در كمتر از چند دقیقه از حمایت خود از قربانی با چیزی در حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار كامنت اعتراضی روبه‌رو شدند كه آنها را حسابی در آمپاس قرار داد و باعث شد تا تمام پست‌ها همزمان و یك بار دیگر در حركتی خودجوش! با هم پاك شود.

نكته اینجا بود كه عكس پیج اصلی این استقلالی‌ها نیز در حركتی مشابه تغییر كرد كه همین حركت آنها را با اتهام سنگین‌تری روبه‌رو ساخت تا معادلات شكل دیگری به خود بگیرد.

وقتی سه ستاره سرشناس استقلال در حركتی هماهنگ شده تصویر اصلی صفحات خود را به عكسی با این مضمون «۹C۱» منقش به قلبی آبی‌رنگ تغییر دادند توجه مخاطبان جلب شد تا متن كامنت‌ها این بار به سمت و سوی دیگری تغییر پیدا كند جایی كه استقلالی‌ها هر سه نفر را به باند و باندبازی علیه بازیكنان دیگر متهم كردند و مدعی شدند این اقدام ثابت می‌كند كه این نفرات در حمایت از بازیكنی خاص بر علیه ستاره این روزهای تیم باند تشكیل داده‌اند.

نكته كلیدی كه مخاطبان مدام به آن اشاره كردند و مشخص بود كاملاً تحركات این سه بازیكن را زیر نظر داشتند به واقعیتی بود كه آنها در كامنت‌های خود به آن اشاره كردند و پرده از رازی برداشتند مبنی بر اینكه بازیكنان حاضر در باند یك ستاره هنوز رقیب او را «فالوو» نكرده‌اند! رازی كه وقتی علنی شد برخی از این بازیكنان را وادار كرد كه در همان دقایق تصمیم به ارسال پیغام دوستی برای هم‌تیمی خود بگیرند تا بلكه از زیر بار اتهامات و دادن بهانه به منتقدان فرار كنند! اگر چه همین تصمیم آنها نیز با واكنش‌های متفاوت دیگری روبه‌رو شد تا همین سوژه و اتهام باند و باندبازی برای ساعاتی جو حاكم بر اردوی آبی‌ها در فضای مجازی را متشنج كند.

این اتهام در اردوی استقلال به قدری سنگین بود كه باعث شد چند ساعت بعد از استارت این جنگ مجازی پست‌هایی از جانب برخی بازیكنان و ستاره‌ها منتشر شود كه در حمایت از ستاره این روزهای استقلال جملاتی را بر زبان آورده بودند، گر چه همین پست‌ها نیز نتوانست آنها را از زیر بار حرف و حدیث‌ها در میان طرفداران نجات دهد. البته این برای اولین بار در ماه‌های گذشته نبود كه موضوع باندبازی در تیم‌های بزرگ از جمله استقلال سر زبان‌ها می‌افتاد اما تفاوت بزرگ جایی بود كه مخاطبان در كامنت‌های خود اطلاعاتی را می‌نوشتند كه نشان می‌داد ریز به ریز اتفاقات و واقعیت‌های حاكم بر اردوی استقلال را رصد می‌كنند!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: akharinkhabar.ir