افزایش ۱۶ برابری قیمت حسینی و سقوط قیمت رحمتی!
قیمت دو دروازه بان تیم استقلال, در خلاف جهت یکدیگر عمل کرده و حالا حسینی گرانقیمت تر از مهدی رحمتی شده است.

حسینی و رحمتی چقدر می ارزند؟

سایت ترانسفرمارکت در آخرین به‌روز‌رسانی خود در بخش لیگ برتر ایران به معرفی بازیکنانی پرداخته که در بازار نقل‌و انتقالات بیشترین رشد قیمت را داشته‌اند.

بر اساس گزارش این سایت سید‌حسین حسینی دروازه‌بان جوان و آینده‌دار استقلال در میان بازیکنان لیگ برتری بیشترین رشد قیمت را داشته است. سال 2013 قیمت حسینی در سایت ترانسفرمارکت‌50 هزار یورو اعلام شده بود و حالا همین سایت روی ستاره این روزهای استقلال‌800 هزار یورو قیمت گذاشته است.

بر‌اساس اعداد و ارقام سایت ترانسفرمارکت ارزش حسینی در بازار نقل‌ و انتقالات در طول 4 سال اخیر سیر صعودی بسیار خوبی داشته و با رشد 16 برابری همراه بوده است. با توجه به آخرین به‌روز‌رسانی سایت ترانسفرمارکت، حالا حسینی سومین بازیکن گران‌قیمت باشگاه استقلال به حساب می‌آید و بین بازیکنان شاغل در لیگ برتر هم در رتبه یازدهم قرار دارد.

در‌حالی که حسینی در بازار نقل و انتقالات سیر صعودی قابل‌توجهی را طی می‌کند، رقیب او یعنی سید‌مهدی رحمتی در بازار نقل‌و انتقالات به شدت سیر نزولی را در پیش گرفته و حالا با قیمت‌300 هزار یورویی جایی در بین 15 بازیکن گران‌قیمت استقلال هم ندارد و در‌حالی که در سال 2015 در بین‌10 بازیکن گران‌قیمت لیگ برتر قرار داشت، حالا در بین بازیکنان لیگ برتری در رتبه‌140 قرار گرفته است!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: snn.ir