دردسر جنجالی در انتظار استقلال در صورت خرید یازالده گومز پینتو
 اگر استقلال از خرید  یازالده گومز پینتو صرف نظر کند که هیچ اما اگر این بازیکن را بخرد حجم وسیعی از دردسرها در انتظار آبی پوشان پایتخت است.

استقلال, یازالده گومز پینتو را می خرد؟

به اندازه کافی درباره آمار ضعیف یازالده گومز پینتو مطالبی را منتشر کرده ایم، بازیکن مورد نظر وینفرد شفر برای اضافه شدن به خط حمله آبی ها آمار بسیار ضعیفی در گلزنی دارد و از سال 2015 تاکنون هیچ موفقیت چشمگیری به دست نیاورده است. او در یک و نیم سال اخیر به ندرت پایش به گلزنی باز شده و مصدومیت های مختلف را هم از سر گذرانده است.

اما مشکل فقط اینها نیست. در صورتی که این بازیکن اهل گینه نو با استقلال قرارداد ببندد یک تخلف بسیار بزرگ رخ داده است که عواقب سنگینی را برای باشگاه استقلال در برخواهد داشت.

تاریخ نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال ایران، ساعت ۲۴ دوشنبه 96/10/25 به پایان رسید. با توجه به پایان مهلت نقل و انتقالات، باشگاه‌ها این مجوز را نداشتند بازیکنی بخرند که تحت قرارداد باشگاه دیگری باشد. تیم‌های لیگ برتری از این تاریخ به بعد فقط می‌توانستند بازیکن آزاد جذب کنند یا بازیکنی که تاریخ فسخ قراردادش قبل از ساعت ۲۴ روز دوشنبه باشد.

استقلال اما برای جذب مهاجمی تلاش کرده که بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات در عضویت ریوآوه بوده و قراردادش را فسخ نکرده است.

۱۶ ژانویه یعنی سه‌شنبه، یک روز پس از پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر. با این حساب استقلال اگر با یازالده قرارداد رسمی امضا کند، دچار تخلف شده و باید با مشکلات جدیدی دست و پنجه نرم کند.

نکته بسیار مهم این است که چرا فوتبال ایران هرگز از دلال هایی که بازیکنان بی کیفیت خارجی را به فوتبال ایران می آوردند دست نمی کشد؟ چرا مدیران باشگاه ها از پرونده های سنگین باشگاه های ایرانی که حاصل شکایت بازیکنان خارجی و بی کیفیت است درس نمی گیرند؟ چرا هنوز فوتبال ایران مقصدی جذاب برای بی کیفیت ترین بازیکنان پا به سن گذاشته و تاریخ مصرف گذشته است؟

ای کاش استقلال از این خرید پردردسر دوری کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamejamonline.ir