منصوریان نه آدم خوبی بود نه مربی خوبی! چوب کارهایش را خورد!!
هرائر مگویان بازیکن سابق تیم استقلال پس از فسخ رسمی قراردادش, درباره علیرضا منصوریان صحبت هایی را مطرح کرده است.

حمله هرائر مگویان به منصوریان

هرائر مگویان سکوت خود را شکست و در مورد اتفاق هایی که در این مدت برایش افتاد صحبت های جالبی را به زبان آورد.

او نظر جالبی درباره علیرضا منصوریان دارد. مگویان در این مورد می گوید:

«منصوریان اعتقادی به من نداشت چون در پست اصلی به من بازی نمی داد. من بازیکن بدی برای استقلال نبودم چون در پست های مختلف برای این تیم بازی کرده بودم. البته مقصر اصلی خودم هستم چون بارها می خواستم به حضور در پست غیر تخصصی اعتراض کنم ولی مدیربرنامه هایم من را منصرف کرد.

می خواستم بگویم اگر خوب هستم در پست تخصصی بازی کنم و اگر بد هستم اصلا بازی نکنم. من ۳ سال خیلی خوب داشتم و با تمام وجود برای استقلال بازی کردم.»

او درباره دلخوری‌اش از منصوریان گفت:

«بگویم دلخور نیستم دروغ گفته ام. در کشور من اصطلاح فوتبالی وجود دارد که می گوید بعضی از مربی ها آدم خوبی هستند ولی مربی خوبی نیستند، بعضی از مربی ها مربی خوبی هستند ولی آدم خوبی نیستند ولی متاسفانه آقای منصوریان هیچکدام از این فاکتورها را نداشت، او نه آدم خوبی بود و نه مربی خوبی، او با من رو راست نبود، هروقت من را می دید دست روی قلبش می گذاشت اما پشت سر طور دیگری بود.

می توانست یک کلمه بگوید من تو را نمی خواهم، من خوشحال می شدم چون با من رک صحبت کرده بود. من می دانستم او اعتقادی به من ندارد و آماده جدا شدن بودم. منصوریان چوب کارهایش را خورد چون من با بازیکنان در تماس بودم و همین اتفاق من برای خیلی دیگر از بازیکنان هم افتاد در حالی که می توانست این موضوع را زودتر بگوید.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com