موارد مشکوکی که وینفرد شفر به آنها پاسخ نداده است!
وینفرد شفر با اینکه این روزها با استقلال موفق بوده است اما مواردی مبهم و مشکوک وجود دارد که این مربی به آنها پاسخی نداده است.

مرد آلمانی و سوال هایی که بی جواب ماند

استقلال فعلا روزهای خوبی را سپری می کند. ثبات در نتیجه گیری و ارتقای تدریجی در جدول رده بندی هواداران را از مرد آلمانی راضی کرده است. شفر بدون دردسر به کارش ادامه می دهد اما در روزهای اخیر حواشی قابل توجهی برای او و آبی پوشان پایتخت رقم خورده است.

برخی از موارد مبهم هستند. در روزهای اخیر دو مورد سوال های زیادی را به وجود آورده است. چرا شفر به این سوال ها پاسخ نمی دهد؟ اصلا موارد مبهم چه چیزهایی هستند؟

باز هم حسینی - رحمتی

هیچ مربی حرفه ای در فوتبال دنیا پیدا نمی شود که ستاره رکوردشکن تیمش را یک بازی پس از ثبت یک رکورد بر روی نیمکت بفرستد. حالا مهدی رحمتی به دروازه استقلال برگشته است.

نیمکت نشینی رحمتی از زمانی شروع شد که هنوز منصوریان سرمربی استقلال بود. رحمتی به دلیل پاره ای از اختلافات که قبلا به اندازه کافی درباره آن صحبت شده است نیمکت نشین شد تا حسین حسینی جوان فرصت بسیار خوبی برای عرض اندام پیدا کند. حسینی به سرعت در دروازه استقلال خودش را تثبیت کرد و چند هفته بعد به رکوردی دست یافت که آرزوی بسیاری از گلرهای تاریخ فوتبال ایران است؛ تبدیل شدن به بهترین دروازه بان تاریخ از لحاظ کلین شیت. اما یک هفته پس از این رکوردشکنی شفر او را نیمکت نشین کرد و اکنون خبر می رسد حسینی از این پس به ذخیره ثابت مهدی رحمتی تبدیل شده است.

این اتفاق در حالی رقم خورد که حسینی با این اتفاق اندک شانس خود برای حضور در تیم ملی و جام جهانی را از دست می دهد. شفر هنوز صریحا درباره این موضوع صحبت نکرده تا بازار شایعات داغ تر شود.

خارجی های بی کیفیت

پس از ماجرای دنباله دار دو سنگربان مدعی مورد مبهم دیگر به بی کیفیت ترین خارجی های مورد نظر استقلال برمی گردد. الحاجی گرو، بکامنگا و یازالده گومز پینتو سه بازیکن خارجی بی کیفیتی هستند که با صرف هزینه های قابل توجه به ایران آمدند. کارنامه نداشتن و بی کیفیت بودن این سه بازیکن حتی از پیش از سفر به ایران هم مشخص بود.

درباره این بازیکنان گفته می شد یکی اضافه وزن دارد، یکی از فوتبال خداحافظی کرده و یکی هم از سال 2016 تاکنون گلی نزده است! این بازیکنان خارجی بر اساس چه معیار و منطقی به باشگاه استقلال معرفی شدند؟ و سوال مهم تر این است که شفر این خارجی های بی کیفیت را از کجا آورد؟

موارد مبهم و مشکوک باشگاه استقلال و تصمیمات عجیب شفر شبهه های زیادی را به وجود آورده است. تا زمانی که شفر درباره این موارد شفاف سازی نکند شایعات و حواشی از این هم بیشتر می شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamejamonline.ir