وضعیت بد بازیکنی که منصوریان می‌گفت مهدوی کیای جدید است!
میلاد زکی‌پور جایی در ترکیب ثابت استقلال ندارد و شاید از این تیم کنار گذاشته شود.

میلاد زکی پور در آستانه جدایی از استقلال

فصل گذشته علیرضا منصوریان در کنار تمام خرید های ریز و درشت خود برای استقلال،پای یک مدافع چپ جوان را هم به تیم خود باز کرد.

میلاد زکی پور که در نفت هم شاگرد منصوریان بود با او راهی استقلال شد. زکی پور در استقلال نیم فصل کامل نیمکت نشینی را تجربه کرد تا بالاخره توانست بازیکن ثابت منصوریان در پست دفاع چپ شود.

عملکرد قابل قبول زکی پور در فصل گذشته، منصوریان را مجاب کرد که او را در تیم خود حفظ کند اما با حضور شفر، جایگاه زکی پور مثل سابق در استقلال محکم نیست.

این مدافع چپ در ابتدای حضور شفر زیاد به بازی گرفته می شد  اما مصدومیت های پی در پی باعث شد تا زکی پور از ترکیب استقلال دور شود. ضمن اینکه درخشش بازیکنی چون امید نورافکن در پست دفاع چپ و همچنین ظهور پدیده ای مثل آرمین سهرابیان که پست تخصصی او هم دفاع چپ است، کار را برای بازگشت زکی پور به ترکیب اصلی استقلال سخت کرده است.

همچنین وینفرد شفر هم چندان از عملکرد زکی پور رضایت ندارد و چندی پیش از قرارداد بلندمدت او با استقلال اظهار تعجب کرده بود.

به نظر می آید اگر شرایط به همین شکل پیش برود، زکی پور جایی در تفکرات شفر برای فصل آینده نخواهد داشت.

زکی پور زمانی که به استقلال پیوست، علیرضا منصوریان در وصفش گفت: زکی پور،مهدوی کیای جدید فوتبال ایران است! در حالیکه مهدی مهدوی کیا در سمت راست زمین بازی می کرد و حالا هم با گذر یک سال از زمان پیوستنش به استقلال، در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir