آقای شفر؛ دلار هایی که میخواهی نوش جانت!
شفر از تیم شکست خورده استقلال یک تیم قدرتمند ساخته است که حالا در آسیا نیز برای حریفان خط و نشان می کشد!

موفقیت استقلال با آمدن شفر

استقلال علیرضا منصوریان را به یاد که دارید. در تهران به پدیده باخت. در جم به پارس جنوبی. به زحمت از شکست در برابر ذوب آهن فرار کرد.

روزهای خیلی بدی بود. تا جایی که هواداران استقلال علیه شماره 10 محبوب استقلال شعار حیا کن، رها کن سر دادند. شعاری که نه علیرضا منصوریان برای خود پیش بینی می کرد و نه طرفدار استقلال فکر می کرد روزی دست به چنین رفتاری بزند.

هر که به استقلال می آمد طرفدار انتظار داشت استقلال از این شکست ها فرار کند و این فصل را به خیر بگذارند. اما آن تیم شکست خورده تبدیل شده به مدعی نایب قهرمانی در لیگ برتر. مدعی قهرمانی در جام حذفی و این آخری که شاید برای خیلی ها غیر قابل باور باشد. مدعی قهرمانی در لیگ آسیا.

بله درست خوانده اید. شفر با شاگردانش هدف بزرگی را نشانه گرفته اند. نه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا. بلکه تلاش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا.
شکست الهلال در کویت نشان داد استقلالی ها در راه رسیدن به این هدف مصمم هستند و عزم خود را جزم کرده اند. پس آفرین به این استقلال و آفرین به این شفر.


در نا امیدی بسی امید است، این ضرب المثل خوب ما ایرانی ها به خوبی در استقلال دیده شد. حالا استقلال دیگر یک تیم خوب است. از این بابت خرسندیم به این خاطر که لیگ برتر ما روزی جذاب است و تیم ملی ما روزی قوی است که  هر دو قطب فوتبال ایران حالشان خوب باشد. هم استقلال و هم پرسپولیس.

قهرمانی این فصل پرسپولیس برای خود پرسپولیسی ها خیلی جذابیت نداشت. چون با فاصله بود و از هفته ها پیش مسجل شده بود. در حالی که دوشادوش حرکت کردن و قهرمانی حتی در هفته های پایانی و کمی امتیاز بیشتر حال و هوا و طعم دیگری دارد که امیدواریم فصل آتی این چنین شود.

آفرین می گوییم به شفر که در روزهای بد استقلال هدف بزرگی را برای شاگردانش ترسیم کرد. آفرین به شفر که این تیم شکست خورده را از زمین بلند کرد و حالا این پیرمرد دوست داشتنی نشان داد مربیگری به تاثیر گذاری است.

مربیگری به شو و مصاحبه نیست. مربیگری با جان و دل کار کردن است نه با سیاست. مربیگری ابتدا به عاشق بودن تیم است و بعد بازیکنان و مربیگری به صداقت است...

آفرین به شفر که غرور را به استقلال و استقلالی ها برگرداند و این گران است و دلارهایی که حالا شفر می خواهد نوش جانش.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی