لیست بازیکنان مورد نظر وینفرد شفر برای فصل آینده لو رفت!
لیست بازیکنان مورد نظر شفر برای جذب آنها در فصل آینده لو رفت!  

 

شفر کدام بازیکنان را می خواهد؟

در حالی که دو هفته به پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده است ظاهرا لیست وینفرد شفر برای فصل آینده لو رفته است.

این در حالی است که هنوز مشخص نیست که خود شفر در استقلال می ماند یا نه؟

با این حال مسئولان تیم آبی پوش پایتخت برای این که از همین حالا خیال او را راحت کنند با بازیکنانی که شفر درباره شان حرف زده وارد مذاکره شده اند.

شفر که در نیم فصل با مشکل در خط حمله رو به رو شده بود تیام را استقلالی کرد و باعث شد تا رقابت بین مهاجمان بیشتر شود. با این حال سرمربی مو طلایی استقلال به شدت خواهان جذب چند بازیکن لیگ برتری است و از مسئولان خواسته تا قبل از مذاکره برای تمدید قرارداد خودش، با این بازیکنان وارد مذاکره شوند.

علی قلی زاده، مهدی ترابی،مرتضی تبریزی، امید سینک و علی دشتی بازیکنانی هستند که آبی ها با آنها وارد مذاکره شده اند و اصلا بعید نیست که این چند بازیکن برای فصل آینده پیراهن استقلال را بر تن کنند.

البته و طبق شنیده ها ترابی سرباز است و احتمالا راهی تراکتورسازی تبریز خواهد شد. در این بین آنچه که محتمل است حضور قلی زاده و مرتضی تبریزی است.

خود قلی زاده تلویحا از استقلالی شدنش حرف زده و مرتضی تبریزی هم با مصاحبه هایی که قلعه نویی علیه این بازیکن انجام داده بعید است که دیگر در ذوب آهن بماند.

استقلالی ها با توجه به محرومیت پرسپولیس یکی از جدیدترین رقیب های خودش در فصل نقل و انتقالات می توانند گزینه هایی که مد نظر دارند را راحت تر جذب کنند.همیشه این طور بوده که رقابت این دو باشگاه قدیمی فوتبال ایران هم قیمت بازیکنان را بالا می برد و هم باعث می شد تا بازیکنی که ابتدا با یک تیم مذاکره کرده بود با پیشنهاد دستمزد بالاتر راهی تیم رقیب شود!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir