پشت پرده ناراحتی وریا غفوری لو رفت
ناراحتی وریا غفوری و صحبت از رفتن بخاطر این موضوع است که به وی گفته شده است, شفر او را نمی خواهد!

به وریا غفوری اطلاعات غلط داده اند

وریا غفوری یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر، این روزها ناراحت‌تر از هر زمان دیگری است. با وجود درخشش بی‌نظیر در استقلال، هنوز باشگاه به او پیشنهاد تمدید قرارداد را نداده است اما باشگاه نه تنها به او که به بازیکنانی مثل امید ابراهیمی هم پیشنهاد تمدید نداده، به همین دلیل باید اتفاقی افتاده باشد که او این‌گونه ناراحت است.

منابع موثق خبری فاش کردند، علت دلخوری شدید وریا، حرف‌های پنهانی یکی از مسئولان باشگاه با او بوده است. این ‌فرد به دور از چشم وینفرد شفر، به مدافع راست تیمش اطلاعاتی داده که در ظاهر کاملاً غلط است. او به وریا گفته: «سرمربی تیم تو را نمی‌خواهد و حتی بازیکن جایگزینت را هم مشخص کرده است!»

غفوری از شنیدن این حرف‌ها به همان اندازه که هواداران از شنیدنش شوکه می‌شوند، شوکه شد. باور این مسئله برایش سخت بود که چطور بعد از چنین فصلی، شفر او را نمی‌خواهد و حتی جایگزینش را انتخاب کرده است. کسی نمی‌داند هدف آن مسئول باشگاه از گفتن چنین جمله‌ای به وریا چه بود اما بعضی‌ها معتقدند او این حرف را زده که در نهایت و پس از ماندن این بازیکن در استقلال، یک منت سرش بگذارد که او عامل ماندنش بوده است.

شنیده می‌شود سرمربی استقلال وقتی از این موضوع مطلع شد، برآشفت و در یکی از سفرهای خارجی اخیر تیم به افتخاری گفت باید جلوی این اتفاقات تلخ را در داخل باشگاه بگیرند و به مسائلی که به کادر فنی مربوط است، ورود پیدا نکنند. وریا اتفاقاً از جمله بازیکنانی است که شفر روی او نظر بسیار مثبتی دارد و در صورت ماندن در استقلال، تأکید دارد باید او حفظ شود.

جالب اینجاست که در تابستان گذشته هم تمدید قرارداد وریا غفوری داستان زیادی داشت. بعد از یک فصل بد و آن بازی ضعیف مقابل العین، منصوریان تصمیم گرفت این بازیکن را جواب کند. این مسئله به گوش وریا رسید. او اما تأکید داشت به خاطر مصدومیت نتوانسته خودش را نشان دهد. پای چند بازیکن تیم از جمله خسرو حیدری هم به ماجرا باز شد و آنها هم صحبت‌هایی با منصوریان داشتند و در نهایت این مربی تصمیم گرفت مدافع راست تیمش را حفظ کند. حالا اما شرایط به طور کلی متفاوت است. وریا درخشیده و همه دوست دارند، بماند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی