چرا علیرضا منصوریان دیروز به باشگاه استقلال رفت؟
علیرضا منصوریان روزگذشته به باشگاه استقلال رفت و با مدیرعامل این باشگاه برای انجام تسویه حساب و کارهای مالیاتی صحبت کرد.

علیرضا منصوریان در باشگاه استقلال

باشگاه استقلال دیروز بعدازظهر یک مهمان ویژه داشت.

مهمانی که شهریورماه سال گذشته به شکلی دراماتیک از این تیم جدا شده و پس از آن ترجیح داد اصلاً حوالی باشگاه آفتابی نشده و در مورد تیم هم حرفی نزند.

دیروز علیرضا منصوریان را در ساختمان باشگاه استقلال دیدیم. سرمربی سابق آبی‌ها که به دلیل کسب نتایج ضعیف در اواخر شهریور پارسال پس از تساوی خانگی مقابل ذوب‌آهن ترجیح داد خودش کناره‌گیری کند تا کارش به اخراج کشیده نشود، دیروز به ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال رفت.

این دو نفر کلی حرف برای گفتن داشتند و کلی مسئله که می‌توانستند حلاجی کنند. افتخاری می‌توانست از داستان‌های استقلال با جباری بگوید و منصوریان نیز ناگفته‌هایش از رابطه با مهدی رحمتی را بازگو کند. البته به نظر می‌رسید یک مسئله اداری باعث ملاقات این دو نفر شده بود.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این رابطه گفت: در رابطه با قرارداد آخر منصوریان و مسائل اداری آن کارهایی باقی‌ مانده که هنوز انجام نشده است. ظاهراً علی‌آقا دنبال کارهای مربوط به تسویه‌حساب و مالیات خودش بود، به همین دلیل با رضا افتخاری ملاقات کرد تا مشکلات خودش را مرتفع کند.

دیدار این دو نفر غیر از مورد فوق، دلیل دیگری نمی‌تواند داشته باشد. البته آنها با هم مشکلی ندارند و ملاقات‌شان با یکدیگر اصلاً اتفاق عجیب و غریبی تلقی نمی‌شود. به هر حال یک زمان با هم کار می‌کردند و الان نمی‌کنند ولی دشمنی با همدیگر ندارند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی