تیام قرارش با استقلالی ها را پیچوند!
تیام که قرار بود با مسئولان استقلال در ترکیه دیدار کند, به قرار ملاقات نیامد!

تیام در فکر ترک کردن استقلال!

مديران استقلال به تركيه رفتند و ٩ ساعت با مديربرنامه تيام مذاكره كردند اما مشخص نيست آيا اين مذاكره به نتيجه مى‌رسد يا نه؟ چند نكته مبهم درباره اين سفر و مذاكره‌اى كه به نظر حاصلى نخواهد داشت.

١- در اينكه يک مدير برنامه يا همان ايجنت مى‌تواند نماينده بازيكن در مذاكره باشد و حتى گاهى با داشتن مجوز، جاى او هم امضا بزند هيچ شكى نيست اما مگر مديران استقلال نگفتند تيام هم به تركيه مى‌آيد تا رو در رو با آنها مذاكره كند؟ تيام كجا بود؟ سنگال يا همين نزديكى‌ها در كويت؟

٢- استقلال پيشنهادش را داده و منتظر جواب تيام نشسته. پيشنهاد هم پايين نيست. رقمى ميليون دلارى اما انگار تيام و مدير برنامه‌هايش به اندازه چند برابر اين پيشنهاد با استقلال اختلاف دارند. منابع غير رسمى مى‌گويند تيام با توجه به افزايش نرخ دلار، مبلغى در حدود ١٥ ميليارد براى يک فصل بازى مى‌خواهد.

٣- در بيانيه استقلال آمده كه ٣ نفر براى مذاكره به تركيه رفته‌اند. افتخارى و توفيقى كه بايد باشند اما نفر سوم كيست؟ شايد بازيگرى كه هوادار استقلال است و شايد هم يک عكاس كه از توفيقى و افتخارى عكس يادگارى گرفته است.

۴- توفيقى گفته است: «براى تيام و مدير برنامه‌هايش پرواز و هتل گرفتيم و تا لحظات آخر هم چک كرديم كه به تركيه بيايند اما در نهايت تيام نيامد. با انعطاف كامل به تيام پيشنهاد داديم و قرار شد او به ما پاسخ بدهد. يا پيشنهاد تاريخى باشگاه استقلال را مى‌پذيرد يا دلارهاى نفتى باد آورده عربى.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir