لیونل مسی می‌گوید، همیشه منتقد اول بازی‌های خودش است و این که تیم ملی آرژانتین شبیه رئال‌مادرید بازی می‌کند.

ایسنا:لیونل مسی پس از افتی چند هفته‌ای توانست در بازی برابر میلان به کمک بارسلونا بیایید تا آبی‌-اناری‌ها بتوانند با برتری برابر میلان به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند. لیونل مسی افت بارسلونا را به دلیل نبود تیتو ویلانووا می‌داند که برای درمان در نیویورک به سر می‌برد. مسی گفت: "غیبت ویلانووا در بارسلونا محسوس بوده است. به جوردی رورا احترام می‌گذاریم، زیرا در حال حاضر مربی ماست و به ما کمک می‌کند، اما مربی ما ویلانووا است."

مسی در گفت‌وگو با تلویزیون آرژانتین درباره شرایط متزلزل بارسلونا در هفته‌های گذشته گفت: "گوآردیولا به ما گفته بود که پیروزی در همه بازی‌ها سخت است و مردم را خسته می‌کند. آنها دوست دارند، تیم شکست هم بخورد. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است مردم دوست نداشته باشند، بارسلونا همیشه پیروز باشد. می‌دانم که بسیاری منتظرند تا بارسلونا شکست بخورد ولی من به این موضوع فکر نمی‌کنم و برای آنها اهمیتی قائل نیستم."

مسی درباره شرایط تیم ملی آرژانتین و انتظار‌های بالا از او گفت: "در تیم ملی آرژانتین تنها نیستم. خبرنگاران انتظار دارند در تمام بازی‌ها تیمم را به پیروزی برسانم، در حالی که این شرایط در هیچ تیمی وجود ندارد. می‌دانم که در شرایط خوبی قرار ندارم، اما دوست ندارم کسی از من انتقاد کند. دوست دارم همیشه در بارسلونا و تیم ملی آرژانتین عملکرد خوبی داشته باشم."

لیونل مسی درباره قهرمانی با آرژانتین در جام جهانی 2014 گفت: "شرایط خوبی داریم. از زمانی که "سابیا" به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده است، توانسته تیم را جمع‌وجور کند. ما برای قهرمانی در جام‌جهانی به میدان می‌رویم."

مسی درباره شیوه بازی تیم ملی آرژانتین گفت: "تیم ملی آرژانتین بیشتر شبیه رئال‌مادرید بازی می‌کند. ما مهاجمان سریعی داریم و در سرعت و دقت، بسیار قوی هستیم."

مسی در پایان گفت: "من منتقد شماره یک خودم هستم. بازی‌هایی داشته‌ام که در آنها بد بازی کرده و خودم را مورد انتقاد قرار داده‌ام. پدرم همیشه عادت دارد، از بازی من انتقاد کند؛ حتی زمانی که چهار گل در یک بازی به ثمر می‌رسانم."

مسی هفته‌ آینده در مقدماتی جام‌جهانی 2014 به همراه آرژانتین برابر ونزوئلا و بولیوی قرار خواهد گرفت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب داغ ورزشی:
چرخش 180 درجه‌ای حرف‌های قلعه نویی در مورد فردوسی پور
چالش در روابط قلعه نويی و نكونام با موضوع رحمتی
فیلم/حذف صبا در ضیافت مرگبار پنالتی
تذكر منشوری به هافبك استقلال برای پوشاندن خالكوبی هايش