لیگا
لیگا جمعه شب وارد هفته دوم خود خواهد شد. در حساس‌ترین بازی این هفته یکشنبه شب بارسلونا در خانه مالاگا به مصاف این تیم می‌رود. رئال‌مادرید هم در آخرین بازی، دوشنبه شب در خانه گرانادا مهمان خواهد بود.
هفته دوم لیگا جمعه شب با انجام دو دیدار آغاز خواهد شد. در دیدار نخست ختافه در ورزشگاه خانگی خود از آلمریا پذیرایی می‌کند. دو تیم در شرایطی کاملا مشابه به مصاف هم می‌روند؛ چرا که هر دوی آنها در دیدار نخست خود تن به شکست داده‌اند. آلمریا با نتیجه سه بر دو در خانه از ویارئال شکست خورد. ختافه نیز در بازی آغازین فصل جدید لیگا با دو گل برابر رئال سوسیداد بازی را واگذار کرد.

در دیگر دیدار جمعه هم آتلتیک بیلبائو در ورزشگاه خانگی خود از اوساسونا پذیرایی می‌کند. اوساسونا که در این فصل دیگر مسعود شجاعی را با خود نمی‌بیند در دیدار نخست ناامید کننده ظاهر شد و با نتیجه دو بر یک در خانه از گرانادا شکست خورد اما آتلتیک بیلبائو با نتیجه دو بر یک از سد میزبانش وایادولید گذشت.

در ادامه بازی‌های هفته دوم شنبه هم دو دیدار برگزار می‌شود. در دیدار نخست الچه، تیم تازه‌وارد این فصل لیگا در ورزشگاه خانگی خود از رئال سوسیداد پذیرایی می‌کند. والنسیا هم که در دیدار نخست با یک گل مالاگا را شکست داد در خانه اسپانیول به مصاف این تیم می‌رود. حساس‌ترین بازی این هفته یکشنبه شب برگزار می‌شود و در آن بارسلونا که در دیدار نخست خود با هفت گل لوانته را در هم کوبید، در ورزشگاه "لا روسا لدا" به مصاف مالاگا می‌رود. هدایت مالاگا را در این فصل "برند شوستر" آلمانی برعهده دارد. شاگردان شوستر در دیدار نخست خود با یک گل برابر مالاگا تن به شکست دادند و برای عقب نماندن از کورس مدعیان به پیروزی در بازی دوم خود نیاز دارند از طرف دیگر آبی-اناری‌ها دوست ندارند به این زودی‌ها امتیاز از دست بدهند؛ چرا که هر لغزشی ممکن است آنها را از قهرمانی دور کند.

دوشنبه در آخرین دیدار این هفته هم رئال‌مادرید در ورزشگاه خانگی گرانادا به مصاف این تیم می‌رود. دو تیم بازی نخست خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشتند. رئال‌مادرید در حالی که تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک برابر رئال‌بتیس متوقف شده بود با گلزنی "ایسکو"، هافبک جوان خود در دقیقه 86 سه امتیاز حساس هفته اول را دشت کرد.

جدول لیگا بارسا را پس از برد 7 بر صفرش برابر لوانته بالاتر از 8 تیم سه امتیازی دیگر صدرنشین می‌بیند.

برنامه هفته دوم لیگا

جمعه:

ختافه - آلمریا

بیلبائو - اوساسونا

شنبه:

الچه - سوسیداد

اسپانیول - والنسیا

ویارئال - وایادولید

یکشنبه:

آتلتیکو مادرید - وایکانو

لوانته - سویا

مالاگا - بارسلونا

بتیس - سلتاویگو

دوشنبه:

گرانادا - رئال‌مادرید


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
جشنواره گل بارسا
علت بیشتر عرق کردن مردان نسبت به زنان در ورزش
ستاره های محبوب فوتبال که بازنشسته شده اند+ تصاویر
چشمک عجمان به پرسپولیس؛ خلعتبری سرخپوش می‌شود
ساعت بازی برگشت بوریرام و استقلال در اوج شرجی و گرما