تساوی بارسلونا
بارسلونا در دور رفت رقابت‌های سوپر جام اسپانیا با گل نیمار به یک تساوی خارج از خانه مقابل اتلتیکو مادرید دست یافت.
دور رفت رقابت‌های سوپرجام اسپانیا شب گذشته میان بارسلونا و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل دقیقه 66 "نیمار" با ضربه سر که اولین گل وی پس از پیوستن به کاتالان‌ها است، گل اول بازی توسط "داوید ویا" برای تیم میزبان را خنثی کرد.

ویا نیز در این بازی اولین گل خود را برای باشگاه جدید و در مقابل باشگاه سابقش به ثمر رساند. دور برگشت این مسابقه چهارشنبه آینده در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد.

حضور "لیونل مسی" در بازی برگشت به شرایط بدنی وی بستگی خواهد داشت. ستاره آرژانتینی در نیمه بازی به دلیل مصدومیت همسترینگ تعویض شد.

داوید ویا در این مسابقه موفق شد در اولین شانس واقعی بازی با یک ضربه تمام کننده زیبا در دقیقه 12 اتلتیکو مادرید را پیش بیاندازد. یک ضدحمله به پاسکاری هوشمندانه داوید ویا به "آردا توران" و بازگشت توپ به خودش و در نهایت به اولین گل بازی منجر شد.

بارسا مثل همیشه مالکیت توپ را در اختیار داشت اما برای خلق موقعیت گل و پشت سر گذاشتن دفاع بسیار خوب اتلتیکو تقلای زیادی کرد. تعویض "مسی" در نیمه و آمدن "فابرگاس" به جای او کار را برای بارسلونا سخت‌تر کرد.

نیمار که در دقیقه 59 به زمین مسابقه آمد توانست روی پاس "دنی آلوس" با یک ضربه سر توپ را درون دروازه اتلتیکو مادرید قرار دهد و بازی را در دقیقه 66 به تساوی بکشاند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com


مطالب پیشنهادی:
هفته دوم لیگا
قهرمان نخستین دوره لیگ برتر+ عکس
اولین قهرمانی استقلال در آسیا+ ویدئو
تخفیف 250 هزار دلاری عجمان
IOC سرانجام اساسنامه کمیته ملی المپیک را تایید کرد