دژاگه
سایت هواداران فولام به تمجید از بازی هجومی اشکان دژاگه در بازی برابر منچسترسیتی پرداخت.
فولام در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ انگلیس در خانه با نتیجه 4 بر 2 مغلوب منچسترسیتی شد تا همچنان در رده نوزدهم جدول باقی بماند. اشکان دژاگه که در این فصل بازی‌ها را به عنوان بازیکن ذخیره و سکونشین در فولام آغاز کرده بود، نمایش خوبی از خود نشان داد و یکی از بهترین‌های تیمش بود.

سایت هواداران باشگاه فولام درباره نمایش اشکان دژاگه در بازی برابر منچسترسیتی نوشت: نکته مثبت بازی فولام، حضور اشکان دژاگه و "جورجیوس کاراگونیس" بود که در تیم "مارتین یول" زیاد فرصت بازی به آن‌ها نمی‌رسید. از زمانی که "مئو لیستین" هدایت فولام را بر عهده گرفته این تیم توانسته بازی‌های هجومی را از خود به نمایش بگذارد. در واقع قدرت هجومی فولام نسبت به قبل با حضور اشکان دژاگه بیشتر شده است. او با نفوذ‌های خطرناک خود فرصت‌های زیادی را برای هم‌تیمی‌هایش فراهم می‌کند. دژاگه در تیم "مئو لیستین" توانسته ارزش‌های خودش را به نمایش بگذارد. شاید اگر این بازیکن در تمام طول فصل می‌توانست برای فولام بازی کند، اکنون شرایط فولام بهتر بود.

فولام در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در خانه نوریچ به دیدار این تیم خواهد رفت. یاران دژاگه با کسب 13 امتیاز از 17 دیدار و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده نوزدهم جدول جای دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
اشکان دژاگه در بی‌بی‌سی+ عکس
مسی جهانگرد می شود+ ویدئو
تبلیغ مسی برای وی چت+ تصاویر
10 اتومبیل کریستیانو رونالدو+ تصاویر
قول مجری برزیلی به ایرانی‌ها