شکست تحقیرآمیز بایرن‌مونیخ
بایرن‌مونیخ در آغاز دور برگشت بوندسلیگا شکست سنگینی را متحمل شد و با نتیجه چهار بر یک برابر ولفسبورگ تن به شکست داد.
دور برگشت بوندسلیگا با انجام یک دیدار آغاز شد که در آن بایرن مونیخ شکست سنگینی را برابر ولفسبورگ متحمل شد و با نتیجه چهار بر یک بازی را واگذار کرد تا زنگ خطر برای شاگردان "گوآردیولا" به صدا درآید.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی ولفسبورگ برگزار شد بازیکنان میزبان شروع بسیار خوبی داشتند و در دقیقه 4 توسط "دوست" دروازه بایرن را باز کردند. در دقیقه 45 "دوست" بار دیگر برای ولفسبورگ گلزنی کرد تا اختلاف به دو گل افزایش یابد.

"کوین دبروین"، ستاره بلژیکی ولفسبورگ در دقیقه 53 اختلاف را به سه گل رساند تا بایرن در آستانه یک شکست سنگین قرار گیرد. دو دقیقه بعد "برنات" یکی از گل‌های خورده را برای بایرن جبران کرد تا امید این تیم زنده شود اما "دبروین" در دقیقه 73 باردیگر دروازه بایرن را باز کرد تا شاگردان گوآردیولا تلخ ترین شکست خود را در سال جاری و فصل جدید متحمل می شود.

جالب این که این نخستین شکست شاگردان گوآردیولا در فصل جاری بوندسلیگاست و بایرن در نیم فصل نخست بدون شکست قهرمان شده بود.

در ادامه هفته هجدهم بوندسلیگا روز شنبه شش دیدار برگزار می شود که در حساس ترین بازی بایرلورکوزن در ورزشگاه خانگی خود از بوروسیا دورتموند پذیرایی می کند.

در جدول بایرن مونیخ با 45 امتیاز همچنان صدرنشین است. ولفسبورگ با 37 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و بایرلورکوزن هم با 28 امتیاز سوم است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی بایرن مونیخ مقابل الهلال عربستان
نتیجه دیدار عراق و امارات
علی دایی در كنار بازیگر مشهور + عكس
دختری که پدیده بیلیارد ایران است + عکس
کری خوانی بهنوش بختیاری و سام درخشانی + عکس